گارمین از 6 ساعت هوشمند جدید در IFA 2019 رونمایی می کند


رسانه کلیک – رویداد IFA 2019 تا چند هفته دیگر برگزار می شود و انتظار می رود که در این رویداد، شاهد معرفی حداقل شش ساعت هوشمند جدید گارمین باشیم. بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده، کمپانی گارمین قصد دارد در رویداد ایفا 2019 از ساعت های هوشمند جدید خود رونمایی کند. تاکنون مشخص […] نوشته گارمین از 6 ساعت هوشمند جدید در IFA 2019 رونمایی می کند اولین...

رسانه کلیک – رویداد IFA 2019 تا چند هفته دیگر برگزار می شود و انتظار می رود که در این رویداد، شاهد معرفی حداقل شش ساعت هوشمند جدید گارمین باشیم.

گارمین از 6 ساعت هوشمند جدید در IFA 2019 رونمایی می کندگارمین از 6 ساعت هوشمند جدید در IFA 2019 رونمایی می کندگارمین از 6 ساعت هوشمند جدید در IFA 2019 رونمایی می کندگارمین از 6 ساعت هوشمند جدید در IFA 2019 رونمایی می کندگارمین از 6 ساعت هوشمند جدید در IFA 2019 رونمایی می کندگارمین از 6 ساعت هوشمند جدید در IFA 2019 رونمایی می کند

بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده، کمپانی گارمین قصد دارد در رویداد ایفا 2019 از ساعت های هوشمند جدید خود رونمایی کند. تاکنون مشخص شده که حداقل 6 ساعت هوشمند جدید با نام های Venu، ویوو اکتیو 4، ویوو اکتیو 4 اس، ویوو مو استایل، ویوو موو 3 اس و همچنین ویوو موو 3 اسپورت توسط گارمین معرفی می شود. اگرچه این احتمال وجود دارد که این 6 ساعت هوشمند جدید گارمین تا پایان اوت نیز معرفی شوند، اما به یقین می توان گفت که در رویداد IFA 2019 که در اوایل ماه سپتامبر برگزار می شود، این محصولات به نمایش گذاشته می شوند.

اخیرا عکس های جدیدی از سه مدل این ساعت های هوشمند جدید گارمین در وب سایت Winfuture.de لو رفته و در دسترس عموم قرار گرفته است.. اولین مدل لو رفته، Garmin Venu نام دارد. این محصول به نوعی ترکیبی از عناصر یک ساعت هوشمند و گجت پوشیدنی سلامت در یک بدنه 43 میلی متری است.

گارمین از 6 ساعت هوشمند جدید در IFA 2019 رونمایی می کند

گارمین از 6 ساعت هوشمند جدید در IFA 2019 رونمایی می کند

این ساعت هوشمند، همچون ویوو اکتیو 4 و ویوو اکتیو 4 اس از پشتیبانی اسپاتیفای و دیزر و در کنار آن از ویژگی های مخصوص ورزش هایی مثل دوچرخه سواری، شنا و دو و میدانی برخوردار است. علاوه بر این، NFC و روش های پرداختی نیز در این محصول پشتیبانی می شوند.

ویوو موو استایل، دیگر محصول گارمین ظاهری شیک با صفحه نمایشی رنگی و بندهای کلاسیک دارد. همچنین، این ساعت هوشمند از سنسور ضربان قلب و بسیاری ویژگی های سلامتی دیگر نیز برخوردار خواهد بود. ظاهر ساعت های ویوو موو 3 اسپورت و ویوو موو 3 اس ساده است و نوآوری جدیدی در آن نمی بینیم. در این ساعت یک پنل LED اضافی وجود دارد که اعلان ها و دیگر اطلاعات مورد نیاز را نمایش خواهد داد. هر دو این ساعت ها نیز از سیستم ردیابی ضربان قلب برخودارند.

تاکنون تنها همین اخبار محدود از ساعت های هوشمند جدید گارمین منتشر شده است. در حال حاضر اطلاعاتی از زمان دقیق عرضه آن ها در دسترس نیست، اما مطمئن هستیم که تا کمتر از یک ماه دیگر از این ساعت های هوشمند رونمایی می شود.

Source: phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!