تصویب کلیات طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر درحوزه معدن


تصویب کلیات طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر درحوزه معدن

تهران - ایرنا - نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه معدن در کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.

رضا علیزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در تشریح مصوات جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون درخصوص طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه معدن تبادل نظر کردند که کلیات این طرح در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به تصویب رسید.

وی بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون کارشناسانی از اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات مجلس در حوزه تخصصی معدن حضور داشتند که در باره قوانین و احکام نامعتبر در این حوزه بحث و گفت و گوهایی صورت گرفت و نمایندگان در نهایت به اتفاق آرا، به کلیات این طرح رای دادند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قوانین نیاز به تنقیح دارند، بیان کرد: در طول سالیان متمادی قوانینی موازی توسط دوره های مختلف مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده اند که باعث بلااثر شدن دیگر قوانین شده است.

علیزاده ارائه طرح یک شوری فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه معدن را در راستای تنقیح قوانین دانست و تصریح کرد: بایستی در احکام و قوانین بازنگری و اصلاح صورت گیرد و آنهایی که زائد به نظر می رسند حذف و از دور خارج شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری