برگزاری بزرگداشت بزرگان عرصه هنر در دستور کار مدیریت شهری


برگزاری بزرگداشت بزرگان عرصه هنر در دستور کار مدیریت شهری

حق شناس گفت: با همکاری مدیریت شهری به دنبال برگزاری حداقل 2 برنامه بزرگداشت اساتید فرهنگ و هنر در هر ماه هستیم.

برگزاری بزرگداشت بزرگان عرصه هنر در دستور کار مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مراسم بزرگداشت زنده یاد عزت الله انتظامی با تأکید بر احداث خانه موزه استاد انتظامی، اظهار کرد: احداث خانه موزه استاد انتظامی اقدامی بود که امروز حال همه ما را خوب کرد، زیرا پیش‌تر گله‌هایی در این باب وجود داشت و توانستیم با همکاری خانواده انتظامی خانه موزه استاد عزت الله انتظامی را افتتاح کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: عزت الله انتظامی، این مرد بزرگ یک عمر با عزت زیست و معتقدم روح بزرگ استاد انتظامی همواره همراه ماست.

حق شناس با اشاره به ۵۶ اثر هنری استاد عزت الله انتظامی تصریح کرد: استاد عزت الله انتظامی هیچ گاه فراموش نکرد که بچه سنگلج است و این تعلق خاطر به آب، خاک و شهر یکی از ویژگی‌های شاخص آن مرحوم بود.

او ادامه داد: هنرمند شدن و محبوب شدن ریاضت و زحمت و خاک صحنه خوردن می‌خواهد که استاد انتظامی برای برآورده کردن انتظارات مردم ریاضت‌های بسیاری کشید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: مردم ما مردمی قدرشناس هستند و هیچ گاه هنر و زحمت هنرمندان خود را فراموش نخواهند کرد و همواره قدرشناس زحمات استاد انتظامی هستند و ما نیز همواره شرمساریم که چرا تا زمانی که اساتید در قید حیات هستند، به طور شایسته قدر آن‌ها را نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید: تغییر رویکرد مدیریت شهری از ساخت ساز به گسترش فرهنگ و هنر

حق شناس با اشاره به لزوم برقراری رابطه با خانواده عزت الله انتظامی تصریح کرد: خانه موزه استاد انتظامی گامی برای ارتباط دائم شهروندان با خانواده استاد عزت الله انتظامی است تا با فرهنگ و هنر او آشنا شوند.

او با تأکید بر مراسم بزرگداشت اولین سالگرد درگذشت زنده یاد انتظامی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم ماهانه ۲ برنامه را در حوزه فرهنگ و هنر برای اساتید این عرصه برگزار کنیم.

انتهای پیام/

برگزاری حداقل ۲ برنامه بزرگداشت اساتید فرهنگ و هنر در هر ماه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند