سیستم بانکی آمادگی تامین نقدینگی واحدهای مولد را دارد


سیستم بانکی آمادگی تامین نقدینگی واحدهای مولد را دارد

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد بدالناصر همتی بعداز ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از شرکت مارپیچ باختر کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیستم بانکی استان فعال است و نمونه بارز این فعالیت ها را در زلزله سال 96 کرمانشاه می توان مثال زد که در پرداخت تسهیلات همت خوبی را بکار بستند. رئیس کل بانک مرکزی استان کرمانشاه افزود: با دیدن این...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد بدالناصر همتی بعداز ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از شرکت مارپیچ باختر کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیستم بانکی استان فعال است و نمونه بارز این فعالیت ها را در زلزله سال ۹۶ کرمانشاه می توان مثال زد که در پرداخت تسهیلات همت خوبی را بکار بستند.

رئیس کل بانک مرکزی استان کرمانشاه افزود: با دیدن این کارخانه ها و ساخت قطعات مفید احساس می کنم برخی تحریم ها به نفع تولیدات داخلی رقم خورده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: از این رو باید درس بگیریم که آن چیزهایی که تولید آن در داخل امکان پذیر نیست تولید کنیم.

همتی ابراز داشت: در بازدید از این کارخانه هایی که دو مورد آن در دست احداث هستند و بکی از آنها به بهره برداری رسیده است می توان درک کرد روندی که در تولید و خودکفایی ایجاد شده است روند خوبی است و توانسته میزان تولیدات کشور را افزایش دهد.

وی گفت: سیستم بانکی آمادگی دارد از نظر تامین نقدینگی واحدهایی که مولد هستند اقدام کند.

رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: در این راستا نظارت خواهیم داشت که بانک ها پولشان را فقط در مسیر تولید بکار بگیرند.

این مسئول تصریح کرد: تولید کنندگان هرچقدر ارز برای تولید قطعات و مواد اولیه نیاز دارند در اختیارشان قرار خواهیم داد و محدودیتی در این رابطه نداریم.

وی در پایان افزود: تمام پشتیبانی ریالی و ارزی را برای واحدهای تولیدی استان کرمانشاه به کار خواهیم گرفت و چند برنامه توسط استاندار مطرح شده که پیگیر آن هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی