معرفی شیاطین سرخ PowerColor با تراشه‌های RX 5700/XT به همراه قیمت


معرفی شیاطین سرخ PowerColor با تراشه‌های RX 5700/XT به همراه قیمت

با وجود آنکه چند روز از عرضه رسمی کارت‌های گرافیک سفارشی (Custom) بر اساس تراشه‌های AMD RX 5700/XT می‌گذرد، اما بر خلاف تصور، مدل‌های معرفی شده از سوی شرکت‌ها را می‌توان انگشت شمار دانست. تنها چند شرکت سازنده کارت گرافیک بیش از یک کارت گرافیک را در این خانواده معرفی کرده و از جمله آنها PowerColor است که خوشبختانه بر خلاف رقبا، تمامی مدل‌های خود...

با وجود آنکه چند روز از عرضه رسمی کارت‌های گرافیک سفارشی (Custom) بر اساس تراشه‌های AMD RX 5700/XT می‌گذرد، اما بر خلاف تصور، مدل‌های معرفی شده از سوی شرکت‌ها را می‌توان انگشت شمار دانست. تنها چند شرکت سازنده کارت گرافیک بیش از یک کارت گرافیک را در این خانواده معرفی کرده و از جمله آنها PowerColor است که خوشبختانه بر خلاف رقبا، تمامی مدل‌های خود را به همراه قیمت و فرکانس ارائه کرده است.

این شرکت که از نزدیکان AMD بوده و تنها به تولید کارت‌های گرافیک با تراشه‌های این شرکت مشغول است، 7 کارت گرافیک را بر اساس تراشه‌های RX 5700 و RX 5700 XT معرفی کرده است. قطعاً در روزهای اخیر تصاویر پرچمدار دسته، یعنی PowerColor RX 5700 XT Red Devil را مشاهده کرده‌اید. کارت گرافیک PowerColor RX 5700 XT Red Devil را می‌توان پرچمدار این سری از کارت‌های گرافیک پاورکالر دانست که در دو بسته بندی متفاوت عرضه می‌گردد.

کارت گرافیک PowerColor RX 5700 XT Red Devil در نمونه اولیه با قیمت 440 دلار فروخته می‌شود؛ اما یک بسته دیگر هم از این کارت گرافیک وجود دارد که نسخه Limited Edition نام داشته و 10 دلار گران‌تر است. در نسخه Limited Edition یک ماوس پد گیمینگ و برخی جزئیات دیگر هم گنجانده شده است. البته این ماوس پد با دیودهای LED تزئین شده است. کارت گرافیک PowerColor RX 5700 Red Devil با قیمت 390 دلار به فروش خواهد رسید.

معرفی شیاطین سرخ PowerColor با تراشه‌های RX 5700/XT به همراه قیمت

پاورکالر این بار با ارتقاء کولر و طراحی سری شیطان سرخ، هم در بخش پشت و هم در دیگر قسمت‌های کولر از LED RGB استفاده می‌کند. در Backplate نیز لوگوی نورانی این شرکت را شاهد هستیم. یکی از ویژگی‌های نورپردازی در این سری، هماهنگ سازی رنگ و پرتوها با بازی است. خنک کننده با 3 عدد فن 90 میلی متری همراه است که طول کارت گرافیک را به 30 سانتی متر گسترش می‌دهند. به گفته این شرکت، پوشش Backplate در سری Red Devil با ضخامت 1.5 میلی متر طراحی شده است.

کارت‌های Red Devil دارای مدار چاپی 12 لایه و یک مدار فاز قدرتمند و کاملاً دیجیتالی 12 فاز هستند. مدل RX 5700 XT Red Devil دارای فرکانس بوست 1905 مگاهرتز است که در صورت استفاده از اورکلاک دستی و سوئیچ فیزیکی زیر کارت گرافیک، می‌توانید آن را تا فرکانس 2010 مگاهرتز هم افزایش دهید. این کارت گرافیک دارای دو تراشه بایوس بوده و کاربران می‌توانند یک بایوس را در حالت عادی نگاه داشته و بایوس دیگر را برای اورکلاک برنامه ریزی کنند.

معرفی شیاطین سرخ PowerColor با تراشه‌های RX 5700/XT به همراه قیمت

کارت گرافیک PowerColor RX 5700 Red Devil هم به حداکثر فرکانس 1750 مگاهرتز دست خواهد یافت. در ادامه به سراغ سری Red Dragon می‌رویم؛ در کارت‌های گرافیک Red Dragon دو عدد فن 10 سانتی متری به چشم می‌خورد. همچنین در این مدل هم فرکانس‌های مناسبی در نظر گرفته شده است. Red Dragon RX 5700 با فرکانس‌های حداکثر 1750 مگاهرتز و Red Dragon RX 5700 XT نیز با بیشینه فرکانسی 1905 مگاهرتز معرفی شده‌اند.

معرفی شیاطین سرخ PowerColor با تراشه‌های RX 5700/XT به همراه قیمت

این دو کارت گرافیک هم به ترتیب 410 و 360 دلار قیمت دارند. در پایان هم دو کارت گرافیک بسیار ساده PowerColor RX 5700 XT و PowerColor RX 5700 را می‌بینیم که با فرکانس‌های مرجع و حتی PCB رفرنس، با قیمت‌های 400 و 360 دلار به فروش می‌رسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش