تصاویر: کشف بمب جنگی در پل‌دختر


تصاویر: کشف بمب جنگی در پل‌دختر

یک بمب جنگی خنثی‌نشده از دوران دفاع مقدس در اطراف شهر پلدختر کشف شد که به گفته مسئولان سیل همراه با گل و لای این بمب را با خود آورده است.

سرویس عکس و فیلم فردا: یک بمب جنگی خنثی‌نشده از دوران دفاع مقدس در اطراف شهر پلدختر کشف شد که به گفته مسئولان سیل همراه با گل و لای این بمب را با خود آورده است.

جزئیات جدید از کشف بمب جنگی در پلدختر/نشانی از زخم‌های هویزه ثانی
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان جزئیات جدیدی از کشف یک بمب جنگی خنثی نشده از دوران دفاع مقدس در پلدختر را تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار ناصر فرید در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه لرستان در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: امروز شنبه یک بمب جنگی از دوران دفاع مقدس در پلدختر کشف شده است.

وی یادآور شد: این دومین بمبی است که بعد از سال ها در پلدختر پیدا شده و منهدم می شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه این بمب جنگی امروز توسط کارشناسان ارتش و سپاه با دقت تمام منهدم می شود، افزود: پلدختر از شهرهایی بوده که بمباران زیادی شده و شهدای زیادی داده است و به عنوان «هویزه ثانی» مشهور است.

بر اساس این گزارش، امروز یک بمب جنگی ۵۰۰ پوندی را که سیل امسال همراه با گل و لای به نزدیکی شهر آورده، کشف شد که در حال حاضر نیروهای سپاه با همکاری پایگاه چهارم شکاری دزفول در حال خنثی سازی و انجام عملیات انهدام این بمب جنگی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی