اکران 143 فیلم جشنواره کودک در مناطق سیل زده و محروم کشور


اکران 143 فیلم جشنواره کودک در مناطق سیل زده و محروم کشور

مهر نوشت: دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: 143 فیلم خاطره انگیز در مناطق سیل زده و محروم کشور به اکران در می آید و هموطنان کشورمان در کنار مردم اصفهان می توانند به تماشای فیلم های کودکان و نوجوانان بنشینند.

علیرضا تابش اظهار داشت: استقبال از پیش خرید بلیت سینماها برای جشنواره کودک نشان از جشنواره ای پویا دارد، در سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با هفت عنوان فیلم بلند سینمایی، ۹ عنوان پویانمایی بلند و ۱۰ عنوان فیلم کوتاه داستانی به مدت یک هفته میزبان علاقه مندان سینمای کودک و نوجوان هستیم.

وی افزود: ۱۲ عنوان فیلم پویانمایی و هفت فیلم کودک قدیمی مرمت شده که از فیلم های مهم تاریخ سینمای کودک و نوجوان است در سالن های سینمای اصفهان به اکران در می آید.

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با بیان اینکه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ در پردیس هنر اصفهان پنج فیلم خاطره انگیز و موزیکال به صورت رایگان به اکران در می آید، تصریح کرد: ۳۶ در بخش مسابقه بین الملل ۸۶ عنوان فیلم به اکران درمی آید و در مجموع فیلم های به نمایش در آمده در سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به ۱۸۲ عنوان می رسد.

وی با اشاره به شعار جشنواره امسال یعنی «رویای کودکان سیل زده را بسازیم»، بیان داشت: ۱۴۳ فیلم خاطره انگیز در مناطق سیل زده و محروم کشور به اکران در می آید که هموطنان در کنار مردم اصفهان می توانند به تماشای فیلم های کودکان و نوجوانان بنشینند.

تابش تصریح کرد: رویداد مهم دیگر که همزمان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان برگزار می شود، اکران گزیده فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در ۳۴ سالن از ۳۳ شهر کشور است تا هموطنان علاقه مند به سینمای کودک و نوجوان از فرصت جشنواره بهره مند شوند.

46

کد خبر 1290509

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر