اتمام تعمیرات 10 هزار خانه سیل زده در گلستان


اتمام تعمیرات 10 هزار خانه سیل زده در گلستان

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان گفت: کار تعمیرات 10 هزار واحد تعمیری آسیب دیده از سیل در استان به پایان رسیده است.

به گزارش ایسنا، داوود خسروی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: آمادگی داریم خدمات بیشتری به مددجویان سیل زده داشته باشیم و در همین راستا از سهمیه جدید تخصیص یافته به استان برای بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل، سهمیه خوبی به کمیته امداد اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: چنانچه مددجویان انصرافی آمادگی دریافت خدمات دارند، بنیاد این آمادگی را دارد تا با تایید کمیته نسبت به ارائه خدمات به آنان اقدام کند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان از برنامه ریزی برای افتتاح واحدهای احداثی استان از ابتدای هفته دولت خبر داد.

خسروی خاطرنشان کرد: در سیل امسال به واحدهای مسکونی ۲۸۵۱ مددجو خسارت وارد شد که تاکنون ۱۴۰۰ مددجو با بانک ها انعقاد کردند و عملیات اجرایی ۱۲۰۰ واحد آغاز شد. همچنین کار تعمیرات ۳۰۷۳ واحد یا به پایان رسیده و یا در حال اتمام است.

به گزارش ایسنا-، بر اساس اعلام ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان تعداد کل واحدهای خسارت دیده در استان ۲۱ هزار و ۱۰۲ واحد است که از این تعداد ۷ هزار و ۳۰۰ واحد احداثی و ۱۳ هزار و ۸۰۲ واحد تعمیری است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو