انتقال تجربه مدیران استارتاپی به نخبگان کشور


همایش علمی نخبگان با حضور مدیران استارتاپی کشور و با تاکید بر تلاش‌و‌کوشش و شکوفایی حاصل از حضور موفق و موثر آنان در کشور، برگزار شد.مدیران استارتاپ های مطرحی همچون کافه بازار، اسنپ، تپ‌سی، مکتب‌خونه و تلیار در کنار...

همایش علمی نخبگان با حضور مدیران استارتاپی کشور و با تاکید بر تلاش‌و‌کوشش و شکوفایی حاصل از حضور موفق و موثر آنان در کشور، برگزار شد.

مدیران استارتاپ های مطرحی همچون کافه بازار، اسنپ، تپ‌سی، مکتب‌خونه و تلیار در کنار رتبه های تک رقمی کنکور سراسری 98 و دیگر چهره های علمی در این رویداد ملی حضور یافتند و در بخش ویژه بررسی افتخارات نخبگانی که در کشور ماندند و به کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای نوین پرداختند، با حضور در جایگاه، جوایز رتبه های برتر کنکور را به آنان اعطا کرده و به بیان تجربیات خود پرداختند.

انتقال تجربه مدیران استارتاپی به نخبگان کشور

در این رویداد علمی که در برج میلاد تهران برگزار شد، از 138 دانش آموز رتبه برتر تک رقمی مناطق و ایثارگران در 5 گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان تجلیل و قدردانی به عمل آمد که 31 نفر از آنان حائز رتبه های کشوری بودند.

بنابراین گزارش، حضور تعدادی از نخبگان و مدیران استارتاپی که در ایران مشغول به خدمت هستند و حتی برخی با وجود ادامه تحصیل در خارج از کشور، برای راه اندازی کسب و کار مبتنی بر کارآفرینی به وطن بازگشته اند، از ویژگی های این رویداد بود که زمینه مناسبی را برای انتقال تجربه به نخبگان جوانی که اکنون در حال ورود به دانشگاه ها هستند در مسیر راه اندازی استارتاپ های جدید و کسب و کارهای نوآورانه فراهم کند.

همچنین در راستای ارج نهادن به تلاش های نخبگان کشور، اعطای جوایز به رتبه های برتر امسال، توسط رتبه های برتر سال های گذشته، چهره های علمی ماندگار، فرهنگیان، دانشگاهیان، خیرین و تعدادی از مدیران استارتاپ ها صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟