مطالبات سفر مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می شود


مطالبات سفر مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می شود

خرمدل گفت: به زودی نامه ای به استاندار به منظور بررسی فرموده های رهبر معظم انقلاب که در سال 1373 به استان تشریف آورده بودند جهت بررسی عملکرد دستگاه های مختلف ارسال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرمدل» امروز (26 مرداد) در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت درگذشت عالم فرزانه آیت الله «آسید میر احمدی تقوی» و همچنبن تبریک به مناسبت ولادت امام هادی (علیه السلام)، اعیاد قربان و غدیر و همچنین سالروز ورود آزادگان، گفت: غدیر دو موضوع را در نظر دارد، «‌ولایت» و «طاغوت» که در آن معنا شده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جایگاه رسانه از تلویزیون تا نشریات و فضای مجازی به درستی شناخته نشده و خبرنگاران نیز جایگاه خود را نشناخته اند، اظهار داشت: در همه جای دنیا ملاحظه می شود موتور پیش ران آنها ارزش ها بوده و این موضوع توسط رسانه انجام می شود، در یک نمونه در آمریکا مقوله هایی که برای آنها ارزش محسوب می شود، توسط رسانه تبلیغ می شود.

وی با بیان اینکه در کشور ما هزینه هایی توسط برخی رسانه انجام می شود، اما مشاهده می شود که در مواقعی بر علیه خود ما استفاده شده، ادامه داد:یکی از موضوعات اجتماعی مقوله «حجاب» است، اگر در این حوزه با وجود سلایق مختلف در چارچوب های نظام حرکت نشود، به یک‌ تقابل منجر خواهد شد.

خرمدل با اشاره به اینکه امروزه نوع تفکر و جریان ها پیاده کننده سیاست ها برای ملت هاست، اضافه کرد: به عنوان نمونه در آمریکا از جیمی کارتر گرفته تا ترامپ را می توان نام برد که از دو جناح مختلف هستند، اما یک سیاست را دنبال می کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه وقتی مسئولی خطایی می کند، رسانه ها او را نقد می کنند، عنوان کرد: در مقابل عده ای دیگر از رسانه ها دفاع می کنند و این تقابل رسانه ها باعث عدم اثرگذاری رسانه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز رسانه ها باید عهد و‌ پیمانی ببندند که چارچوب انقلاب و نظام را ترسیم کرده و در آن ‌چارچوب عمل کنند، اظهار داشت: به عنوان نمونه یکی از چارچوب ها فرموده رهبر انقلاب مبنی بر این است که ‌«دوران بزن در رو تمام شده» که این موضوع باید تبیین شود.

خرمدل خاطرنشان کرد: نمونه های عینی تحقق فرموده رهبر انقلاب در ۳۱ شهریور بود، زمانی که داعش در خوزستان مرتکب جنایت شد، اما جواب آنها با موشک داده شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروز دامنه قدرت ایران گسترش پیدا کرده، اضافه کرد: نمونه آن کشور انگلستان است، آن کشوری که روزی ادعا می کرد خورشید در کشور آنها غروب نمی کند، اما امروز در مقابل ایران اسلامی تحقیر می شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه رسانه ها در کلیت نظام باید مولفه هایی که اقتدار و قدرت ایران است را برای مردم بازگو کنند، ابراز داشت: رسانه ها باید موضوع مطالبه گری برای پیگیری موضوعات و مشکلات جامعه جهت رفع آنها را از مسئولان داشته باشند.

خرمدل گفت: به زودی نامه ای به استاندار به منظور بررسی فرموده های رهبر معظم انقلاب که در سال 1373 به استان تشریف آورده بودند جهت بررسی عملکرد دستگاه های مختلف ارسال می شود.

قرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امروز باید رسانه ها بررسی کنند که در حوزه زنان چه کارهایی برای کاهش آسیب ها صورت گرفته، که نمونه ای از آسیب ها مانند خودکشی و طلاق است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که (بنده) آن را در شورای تامین استان مطرح کردم، خودکشی دانش آموزان بود، بنابراین باید رسانه این آسیب ها را مورد مطالعه قرار دهند که چه کسی مسئول است؟.

خرمدل با اذعان به اینکه در استان ما سیاست زدگی و نگاه های سیاسی در خصوص موضوعات مختلف وجود دارد، گفت: باید با سیاست زدگی مبارزه کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات