سید حسن نصرالله الگوی نسل آینده است


سید حسن نصرالله الگوی نسل آینده است

امیل لحود تاکید کرد سید حسن نصرالله استاد و الگوی نسل آینده است و آنها باید واقعیت های تاریخی را بداند

سید حسن نصرالله الگوی نسل آینده استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری لبنان ، امیل لحود ­رئیس جمهور پیشین لبنان تاکید کرد : سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان استاد و الگوی نسل آینده است و آنها باید واقعیت های تاریخی را بداند.
وی افزد : از سال 1991 هیچکس گمان نمی کرد ما بتوانیم بر اسرائیل غلبه پیدا کنیم. سال 2006 در نخستین روز بمباران لبنان توسط اسرائیل درخواست کردم نشست هیئت وزیران برگزار شود اما قبل از برگزاری نشست به حومه جنوبی لبنان رفتم جایی که شهروندان ترسیده بودند. من به آنها گفتم من رئیس جمهور لبنان هستم و با همراهی حزب الله و سید حسن نصرالله هیچکس نمی تواند بر ما تسلط پیدا کند و حتی وارد یک متر از سرزمین ما شود. پس از دیدار با دبیرکل حزب الله ، به نشست هیئت دولت رفتم و وزرا را وحشت زده دیدم.
امیل لحود تصریح کرد : نسل های آینده باید یاد بگیرند با توجه به اینکه ما داری حقوق و کرامت هستیم ، نباید از کسی هراسی داشته باشیم . پیروزی با همین تصمیم که ما آماده مرگ به خاطر میهن و سرزمین هستیم، حاصل شد. من با سید حسن نصرالله ملاقات کردم و در باطن او اراده بازگرداندن کرامت لبنان را دریافتم در حالی که شخصا او را نمی شناختم.
وی تاکید کرد: خونی که برای کرامت لبنان ریخته شده است ، نباید در راه سیاست هدر رود. باید از تاریخ درس گرفت زیرا تاریخ ما را به آیندگان معرفی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی