رندر جدید ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کند


رسانه کلیک – به تازگی رندرهای جدیدی از ردمی نوت 8 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این محصول از دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می برد. در نیمه دوم سال 2019 قرار داریم و تاکنون تولیدکنندگان بزرگی همچون سامسونگ، اپل، هواوی و موتورولا، اغلب محصولات هوشمند خود را به دنیا […] نوشته رندر جدید ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره...

رسانه کلیک – به تازگی رندرهای جدیدی از ردمی نوت 8 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این محصول از دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می برد.

رندر جدید ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کندرندر جدید ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کندرندر جدید ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کندرندر جدید ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کندرندر جدید ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کندرندر جدید ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کند

در نیمه دوم سال 2019 قرار داریم و تاکنون تولیدکنندگان بزرگی همچون سامسونگ، اپل، هواوی و موتورولا، اغلب محصولات هوشمند خود را به دنیا معرفی کرده اند. اما به نظر می رسد که شرکت شیائومی هنوز محصولات بسیاری را جهت ارائه در اختیار دارد. یکی از این محصولات، گوشی ردمی نوت 8 است که احتمالا تا ماه دسامبر از آن رونمایی می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های ردمی نوت 8، وجود دوربین چهارگانه روی پنل پشتی بوده که به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز شده است. گفته می شود این ویژگی تاکنون برای هیچ یک از محصولات چینی به کار نرفته است. شیائومی موفق شده گواهینامه 3C را نیز برای ردمی نوت 8 کسب کند.

رندر جدید ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کند

رندر جدید ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کند

مشخصات گوشی ردمی نوت 8

گوشی ردمی نوت 8 بدون شک مجهز به دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود، اما متاسفانه جزئیات کیفی سنسورها هنوز به طور دقیق مشخص نیست؛ با این حال گمان می رود که سنسور چهارم جهت تشخیص عمق تصاویر استفاده شود و از نوع ToF باشد. سنسور اثر انگشت نیز احتمالا زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

اخیرا دو محصول جدید از شیائومی با شماره مدل های M1908C3E و 1908C3IC به ثبت رسیده اند که هر دو دارای گواهینامه 3C هستند. یکی از این مدل ها مجهز به شارژری است که می تواند دستگاه را در حالت 5 ولت / 2 آمپر شارژ کند و مدل دوم دارای شارژر MDY-10-CE بوده و حداکثر از قابلیت شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. احتمال آنکه یکی از این شماره ها متعلق به ردمی نوت 8 باشد، بسیار زیاد است. در ضمن این محصول نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که از اولین پردازنده مخصوص گیمینگ مدیاتک، چیپست هلیو G90T بهره می برد.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس