دستگاه رنجر شهربازی صفه اصفهان تا تعیین تکلیف نهایی پلمب شد


دستگاه رنجر شهربازی صفه اصفهان تا تعیین تکلیف نهایی پلمب شد
مدیرکل استاندارد استان اصفهان از توقف و پلمب دستگاه رنجر شهربازی صفه خبر داد و گفت: به علت توقف دستگاه و گیر افتادن تعدادی از همشهریان در آن تا تعیین تکلیف نهایی این دستگاه از سوی اداره استاندارد متوقف و پلمب است.

غلامحسین شفیعی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به خرابی دستگاه رنجر شهربازی صفه و معلق ماندن ۲۰ دقیقه‌ای ۳۰ نفر از شهروندان اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های شهربازی صفه دارای تائیدیه از اداره استاندارد هستند و مشکلی از نظر بحث سلامت و ایمنی برای استفاده مصرف کننده ندارند.

وی افزود: در ارتباط با خرابی دستگاه رنجر برای اینکه علت گیر کردن مشخص شود، امروز دستور پلمب دستگاه برای بررسی دقیق از طریق اداره بازرسی و کارشناسان استاندارد صادر شده تا بار دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان با بیان اینکه قبلاً دستگاه تائیدیه استاندارد داشته است گفت: از نظر سلامت و ایمنی خطری برای مردم به وجود نمی‌آورد، چون گیر کردن این دستگاه خسارت جانی در برنداشت و فقط متوقف شد.

وی تصریح کرد: امکان پایین آوردن دستگاه توسط کادر شهربازی وجود داشت ولی فشار مردم و بستگان افرادی که در دستگاه گیر افتاده بودند، اجازه بازکردن دستگاه را به مسئولان ندادند و آنها مجبور شدند از طریق آتش‌نشانی اقدام کنند.

شفیعی ادامه داد: در حال حاضر دستگاه رنجر برای بررسی کامل کارشناسی مجدد پلمب شده و در صورتی که مورد قابل بررسی دارد رفع اشکال و سپس اجازه استفاده داده شود.

وی با اشاره به داشتن مجوز واحد برای استفاده از دستگاه‌ها اظهار داشت: واحد شهربازی صفه مجوز فعالیت دارد ولی تا مشخص شدن ایراد به صورت کامل اجازه استفاده دستگاه رنجر وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، دو شب پیش دستگاه رنجر شهربازی صفه هنگام حرکت دچار خرابی و توقف ۲۰ دقیقه‌ای در حالت معلق و سبب ترس بسیاری از شهروندان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی