رزومه فاطمه سعیدی به دست دولت رسیده است/ مجلس از فاطمه سعیدی حمایت می‌کند


رزومه فاطمه سعیدی به دست دولت رسیده است/ مجلس از فاطمه سعیدی حمایت می‌کند

بعد از استعفای بطحایی از وزارت آموزش‌وپرورش این وزارتخانه با سرپرستی سید جواد حسینی اداره می‌شود. نزدیک به یک ماه دیگر تا آغاز سال جدید تحصیلی باقی نمانده است و دولت تلاش دارد هرچه سریع‌تر وزیر جدید یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌ها را معرفی کند تا پیش از آغاز شروع به کار مدارس سروسامانی به آن بدهد.

رزومه فاطمه سعیدی به دست دولت رسیده است/ مجلس از فاطمه سعیدی حمایت می‌کند
فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون زنان مجلس یکی از گزینه‌های دولت برای این پست است. «پروانه سلحشوری»، نماینده مردم تهران هم در خصوص معرفی فاطمه سعیدی از طرف مجلس برای تصدی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرده که مجلس با تمام قوا از سعیدی حمایت می‌کند.

حالا طیبه سیاوشی درباره احتمال معرفی فاطمه سعیدی به‌عنوان وزیر آموزش‌وپرورش به پارسینه گفت: تمام نماینده‌های زن مجلس تلاش کردند تا خانم سعیدی به‌عنوان یکی از گزینه‌های دولت برای وزارت آموزش‌وپرورش معرفی شوند. البته خانم سعیدی رزومه خودشان را به دولت داده‌اند و حالا باید منتظر باشیم ببینیم که آیا خانم فاطمه سعیدی به‌عنوان یکی از گزینه‌های دولت معرفی می‌شوند یا خیر. خانم سعیدی از بدنه خود وزارت آموزش‌وپرورش هستند و همین موضوع می‌تواند در عملکرد ایشان در این وزارتخانه تأثیر بگذارد.

این نماینده فراکسیون زنان مجلس درباره حمایت نماینده‌ها از فاطمه سعیدی برای رسیدن به پست وزارت آموزش‌وپرورش هم گفت: فکر می‌کنم نماینده‌های مجلس از خانم سعیدی حمایت کنند. پیش‌ازاین هم شاهد بودیم که برخی نمایندگان برای پست وزارت معرفی شدند و رأی خوبی هم از نماینده گرفته‌اند. فکر می‌کنم اگر خانم سعیدی به‌عنوان وزیر به مجلس معرفی شوند می‌توانند رأی اعتماد مجلس را بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا