سمن‌ها بازوان توانمند دولت در کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند


سمن‌ها بازوان توانمند دولت در کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند

تبریز - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: سازمان‌های مردم‌ نهاد بازوان توانمند و کمک یار دولت در کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

به گزارش ایرنا، علی بدرشکوهی روز شنبه در بازدید از موسسه توانمندسازی بهشت بانوان، افزود: در سال گذشته دولت تدبیر و امید بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان‌شرقی اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی جزء با مشارکت سمن‌ها امکان ندارد، اظهار داشت: امید است رسانه‌ها نیز در معرفی سازمان‌های مردم نهاد و جذب مشارکت خیران به مدیریت استان کمک کنند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی از تلاش‌های نوآورانه موسسه توانمندسازی بهشت بانوان قدردانی کرد و گفت: جمعیت بانوان سرپرست خانوار در سال‌های اخیر افزایش یافته است و اکثریت این بانوان فاقد مهارت و توانمندی لازم برای اداره زندگی هستند.

بدرشکوهی با اشاره به اینکه این موضوع می‌تواند بیش از پیش این خانواده ها را آسیب‌پذیر کند، ادامه داد: اجرای برنامه‌ها و سیاست هایی در راستای توانمدسازی، مهارت آموزی و آماده سازی بانوان سرپرست خانوار برای مدیریت مستقل اقتصادی و اجتماعی از اقدام های قابل توجه سمن‌های استان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

در این مراسم مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی و اعضای هیات نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد استان از بخش های مختلف موسسه توانمندسازی بهشت بانوان بازدید کرده و با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این تشکل مردم‌نهاد گفت‌ و گو کردند.

۳۰۷۷/۸۰۲۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی