پلمپ 19 مرکز درمانی غیرمجاز


پلمپ 19 مرکز درمانی غیرمجاز

19 مرکز درمانی غیر مجاز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دنبال بازدیدهای سرزده کارشناسان نظارتی معاونت درمان دانشگاه پلمب شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پلمپ 19 مرکز درمانی غیرمجاز

۱۹ مرکز درمانی غیر مجاز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دنبال بازدیدهای سرزده کارشناسان نظارتی معاونت درمان دانشگاه پلمب شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کارشناسان در راستای نظارت بر عملکرد ارائه خدمات درمانی و پیگیری شکایت های مردمی از ۳۲۱ مرکز درمانی بازدید شد.

کارشناسان نظارت و بازرسی از ۳۲۱ بازدید انجام داده و با توجه به تخلفات صورت گرفته، ۱۹ مرکز پلمپ، هشت مرکز به دادسرای جرایم پزشکی و دو مرکز به سازمان نظام پزشکی استان تهران معرفی شدند.

بر اساس نتایج بازدیدها، ضروری است پزشکان و پیراپزشکان قبل از همکاری یا عقد قرارداد با افراد و مراکز درمانی نسبت به وجود مجوز قانونی فعالیت اطمینان حاصل کنند.

شهروندان و بیماران می توانند با شماره گیری تلفن ۶۶۷۰۹۰۷۰، شکایت های خود را از تمام مراکز درمانی اعم از بیمارستان های دولتی و خصوصی، درمانگاه ها و مراکز جراحی محدود، موسسات پزشکی و پیراپزشکی و مطب ها اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

مردم در صورت مشاهده اضافه دریافتی توسط مراکز درمانی می توانند با شماره ۱۶۹۰ تماس و گزارش خود را از این مرجع پیگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی