تصویرسازی احادیث ولایت در کارگاه آموزشی روایت‌گری غدیر


تصویرسازی احادیث ولایت در کارگاه آموزشی روایت‌گری غدیر

کارگاه آموزشی روایت‌گری با موضوع غدیر، ویژه ائمه‌جماعات مساجد استان تهران به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار و طی آن احادیث غدیر، طیر، منزلت، رایت و ثقلین تصویرسازی و روایت شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: اولین کارگاه آموزشی روایتگری با موضوع غدیر، ویژه ائمه جماعات مساجد استان تهران، صبح امروز (شنبه، 26 مرداد ماه) در مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد، برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این کارگاه آموزشی به همت معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد و بنیاد فرهنگی امامت تهران برگزار شد.

در این کارگاه حجت الاسلام «جلالی»، قائم مقام و چند تن دیگر از اساتید روایتگریِ بنیاد فرهنگی امامت، فنون و شیوه‌های روایتگری را به ائمه جماعات آموزش دادند. موضوع اصلی این کارگاه روایتگری غدیر بود و پنج حدیث از مجموع احادیث کتاب «عبقات الانوار» مرحوم میرحامدحسین هندی، ازجمله حدیث غدیر، حدیث طیر، حدیث منزلت، حدیث رایت و حدیث ثقلین تصویر سازی و روایت شد.

در این کارگاه، احادیث در غالب تصاویر و به صورت پاورپوینت توسط اسلاتید روایتگری ارائه و مقرر شد که شرکت کنندگان در این کارگاه، تصاویری از روایتگری خود را برای بنیاد فرهنگی امامت ارسال کنند و در قرعه کشی کمک هزینه سفر کربلا شرکت کنند.

بنابراین گزارش، در این کارگاه آموزشی، حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در این کارگاه با اشاره به استفاده راویان از فن آوری روز گفت: باید از هر ابزاری برای تبلیغ غدیر استفاده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: فنآوری روز برای انتقال بیبشتر حقایق غدیر کمک خواهد کرد. همچنین، این ابزارها باعث جذب مخاطبان جوان می شود و روایت را برای آنها جذاب تر می‌کند.

وی تاکید کرد: رویکرد این مرکز بر این است که شیوه استفاده از ابزارهای نوین را برای استفاده ائمه جماعات آموزش دهد.

حجت الاسلام‌ ذاکر با اشاره به استفاده دشمن از همه ابزار و توان خود برای گمراه کردن مردم به ویژه جوانان، خاطرنشان کرد: باید برای اشاعه فرهنگ غدیر و روایت حقیقت آن از همه توان و ابزارهای خود استفاده کنیم.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید