گفتمان انقلاب اقتدار نظام را افزایش و قدرت تجاوز را از دشمن گرفته است


گفتمان انقلاب اقتدار نظام را افزایش و قدرت تجاوز را از دشمن گرفته است

حکمتی نیک یکی‌ از هدف های مقاومت را بازدارندگی از تجاوز دشمن دانست و تاکید کرد: گفتمان انقلاب اقتدار نظام را افزایش و قدرت تجاوز را از دشمن گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک» امروز (26 مرداد) در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: تبلیغات حرف نخست را در دنیا دارد و هر حکومتی که بتواند از آن استفاده بهینه کند، بهتر خواهد توانست گفتمان خود را در سطح جهانی تبیین کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در راستای تقویت گفتمان تبلیغات صورت می گیرد، اظهار داشت: در کشور ما عرصه حق و رویارویی با استکبار وجود دارد و دشمن از طریق فضای مجازی و تبلیغات درصدد تسلط است.

وی با ذکر این سوال که در وادی امروز به عنوان رسانه برای رساندن پیام انقلاب به جهان و مولفه های قدرت باید دید چه اندازه کوشا هستیم؟، اضافه کرد: در ایام سال رهبر انقلاب بیانات ارزشمندی داشته که «گفتمان انقلاب» را مطرح کردند و در نشریات، اصحاب رسانه، فضای مجازی و حقیقی باید دید چه اندازه به آن پرداخته شده است.

حکمتی نیک ضمن تاکید بر اینکه اندیشه مقاومت در منطقه در حال گسترش است، یادآور شد: باید دید در رسانه به این موضوع به چه اندازه پرداخته شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به خبرنگاران، ادامه داد: شما به عنوان افسران جنگ نرم باید «گفتمان انقلاب» را تبیین کنید و باید دید معنای مقاومت، هدف و نتیجه آن و اینکه چه تاثیری در جهان دارد که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین بیان را باید از فرمانده جنگ نرم، یعنی از زبان رهبر انقلاب شنید، ابراز داشت: رسانه ها برای آشنایی افکار عمومی و تبیین اندیشه های انقلاب، باید این گفتمان را معرفی کنند، زیرا تقابل امروز بین حق و باطل است.

حکمتی نیک یکی ‌از هدف های مقاومت را بازدارندگی از تجاوز دشمن دانست و با بیان اینکه این به معنای تجاوز به دیگران نیست، تاکید کرد: گفتمان انقلاب باعث اقتدار و شکوه و عدم جرات نظام سلطه برای تجاوز می شود، مانند سقوط پرنده آمریکایی که جلوی چشم آنها ساقط می شود اما جرات پاسخگویی ندارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز تعلقاتی به غرب وجود دارد و یکی از دلایل بیان مقوله «اقتصاد مقاومتی» همین موضوع است، گفت: از فضای رسانه انتظار می رود اندیشه های انقلاب و رهبری انقلاب را تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز سالروز ولایت اهل بیت (علیهم السلام) است و اگر از غدیر حرفی زده می شود ماحصل تبلیغات در آن روز و رسانه آن روز است، اظهار داشت: هر چند عده ای در سقیفه بنی ساعده سعی می کردند این ‌مسئله پنهان بماند، اما آن عده قابل اندک رسانه ها مانع از فعالیت آنها شد.

حکمتی نیک خاطرنشان کرد: در انتصاب امامت در روز غدیر نام ۱۲شخصیت و امام به عنوان سکاندار اسلامی بعد از پیامبر ذکر شد، و حتی آخرین آنها را نام برد که او مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) نام دارد و مقوله «مهدویت و انتظار» را برای ما نام بردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از تلاش ها این است که در «‌گام دوم انقلاب» ظهور‌ منجی صورت گیرد، زیرا از وظایف ما و دستورات دین است؛ بنابراین باید شخصیت اهل بیت را شناخته و برای مردم بیان شود.

وی گفت: حضور پیامبران از عالم تا خاتم مقدمه ای برای ولایت علی بن ابیطالب (علیه السلام) بود، لذا باید هرکس در حد توان موضوع «ولایت، غدیر» و همچنین انقلاب را تبیین کند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان