تبریک انصار الله یمن به دبیر کل حزب الله لبنان


انصار الله یمن سالروز پیروزی جنگ 33 روزه را به دبیر کل حزب الله لبنان تبریک گفت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از العهد، جنبش انصار الله یمن با انتشار بیانیه‌ای سالروز پیروزی جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ را به دبیر کل حزب الله لبنان تبریک گفت. دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن با انتشار این بیانیه به مناسبت سالگرد پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ این پیروزی را به سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان تبریک گفت.
این جنبش در این بیانیه اعلام کرد: حزب الله با جهاد، درایت، تحرکات و فداکاری‌های خود به الگوی شرافتمندانه‌ای برای ملت‌ها تبدیل شده است از همین رو ثابت کرد تحرک در مقابله با دشمنان امت، کارآیی و تاثیر گذاری خاص خودش را در حفظ دین و آزاد سازی میهن دارد بنابراین هیچ کرامت، عزت و استقلالی از سیطره اسرائیل و آمریکا به دست نخواهد آمد مگر با تحرک جدی و آگاهانه و جهاد در راه خدا و دفاع از مقدسات امت، عزت و کرامت آن‌ها و آگاهی از طرح‌ها و توطئه‌های دشمن و به شکست کشاندن آنان در تمامی سطوح.
دفتر سیاسی جنبش انصار الله در این بیانیه تاکید کرد ملت یمن به مواضع شجاعانه سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان و همبستگی او با ملت مظلوم یمن افتخار می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز