استخر آدم در شهریور افتتاح می‌شود/ در سرانه‌های خدماتی فقیر هستیم


کلهری با بیان اینکه استخر حوا برای بانوان افتتاح شده گفت: با بهره‌برداری از استخر آدم در شهریور ماه مجموعه ورزشی آدم و حوا تکمیل می‌شود.

استخر آدم در شهریور افتتاح می‌شود/ در سرانه‌های خدماتی فقیر هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران عصر امروز در نشستی که با اصحاب رسانه برگزارکرد با اشاره به اینکه خطوط راه آهن بخش قابل توجهی از سطح منطقه ۱۷ را اشغال کرده گفت: ما در سرانه‌های خدماتی فقیر هستیم و انتقال خط راه آهن تهران_ تبریز به زیر زمین می‌تواند فضایی ارزشمند برای توسعه سرانه‌ها باشد و اجرای طرح نیلوفری می‌تواند طرحی فاخر و ارزشمند شود.

کلهری تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده استخر آدم و حوا به زودی بهره‌برداری می‌شود که تاکنون استخر حوا برای بانوان افتتاح شده و استخر آدم هم برای آقایان در شهریور افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۷ تهران با بیان اینکه امروز کلنگ تخریب ۸ پلاک ثبتی زده می‌شود، ادامه داد: برای تملک ۴۹ پلاک ثبتی ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات در نظر گرفته شده است و برای این کار از ظرفیت‌های بخش خصوصی هم استفاده خواهیم کرد.

او با اشاره به ورود خط راه آهن تهران_ اهواز ازسطح منطقه ۱۷ گفت: این خط هم مانند خط تهران_ تبریز مشکلاتی دارد که تا به امروز به نتیجه‌ای نرسیده، اما ما با مطالبه‌گری سعی می‌کنیم که حق مردم را به آن‌ها برسانیم.

کلهری خاطر نشان کرد: موضوع انتقال راه آهن تهران_ تبریز به زیر زمین و استفاده از خط سابق به عنوان مترو موضوعی است که در حال حاضر در حال پیگیری است و حناچی هم در این خصوص نامه‌ای به جهانگیری نوشته است تا هر چه سریع‌تر از دو خط تهران_تبریز از حمل و نقل عمومی داخل شهر استفاده شود.

شهردار منطقه ۱۷ تهران با بیان اینکه ۲۰ درصد جمعیت منطقه ۱۷ در حریم خطوط راه آهن هستند گفت: تامین اعتبارات این پروژه باید توسط دولت صورت گیرد.

او با اشاره به تغییرات صورت گرفته در بافت مسکونی محله یافت آباد و تبدیل آن‌ها به فضای تجاری تصریح کرد: هنوز آمار دقیقی از تغییرات ایجاد شده از حیث تبدیل بافت‌های مسکونی به تجاری جمع آوری نکرده‌ایم که این کار باید انجام شود تا بخشی از مردم که از حقوق خود محروم شده‌اند به حق خودشان برسند و کسی هم کاربری‌ها را تغییر ندهد.

کلهری در واکنش به برخی آمارها در خصوص آسیب‌های اجتماعی منطقه ۱۷ که آن را در رتبه‌های بالا قرار داده است، گفت: رتبه منطقه آن چیزی نیست که در آمارها نشان داده شده است و من این آمار را قبول ندارم.

شهردار منطقه ۱۷ تهران با بیان اینکه ما در سطح منطقه مشکل پارکینگ داریم، تصریح کرد: از سرمایه داران می‌خواهم که برای احداث پارکینگ وارد منطقه شوند تا مشکلات مردم حل و منافع آن‌ها تامین شود.

انتهای پیام/

وجود مشکل پارکینگ در منطقه ۱۷ تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک