رونمایی از سردیس عزت سینمای ایران


امروز با حضور محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران و مجید انتظامی از تابلو خیابان و سردیس زنده یاد عزت الله انتظامی رونمایی شد.

رونمایی از سردیس عزت سینمای ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسمی با حضور محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران، حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران و مجید انتظامی فرزند زنده یاد انتظامی از تابلو خیابان و سردیس زنده یاد عزت الله انتظامی رونمایی شد.

محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در سخنانی گفت: این اقدام گام کوچکی بود که شورای شهر تهران در مسیر تقدیر و تجلیل از بزرگان عرصه هنر برداشته است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در کنار نامگذاری باید مراسم بزرگداشتی نیز برای زنده یاد انتظامی برپا شود، افزود: در کنار این اقدام ما خانه موزه استاد انتظامی را احداث کردیم تا شهروندان بتوانند با حضور در این موزه با وسائل و سبک زندگی آن مرحوم آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: خانه‌های شخصیت‌های تاریخی تهران به موزه تبدیل شود

حق شناس بیان کرد: با کمک شورای شهر تهران و خانه موسیقی توانستیم خانه موزه استاد انتظامی را برای بازدید عموم آماده کنیم که باید از خانواده مرحوم انتظامی نیز جهت همکاری همه جانبه در این مسیر تشکر کنم.

شورای شهر تهران مصوبه‌ای را تصویب کرد که در آن خیابان سپند (در خیابان موحد دانش) در منطقه یک تهران به نام زنده یاد عزت الله انتظامی تغییر کرد.

انتهای پیام/

سردیس عزت الله انتظامی رونمایی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !