لزوم تقویت مدیریت اجرایی در بخش اقتصاد


لزوم تقویت مدیریت اجرایی در بخش اقتصاد

خبرگزاری آریا- نماینده مردم صومعه سرا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت مدیریت اجرایی در بخش های مختلف اقتصادی کشور تاکید کرد.

لزوم تقویت مدیریت اجرایی در بخش اقتصاد
خبرگزاری آریا- نماینده مردم صومعه سرا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت مدیریت اجرایی در بخش های مختلف اقتصادی کشور تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، سید کاظم دلخوش افزود: بی تردید بخشی از مشکلات مملکت جدا از فشارهای بیرونی به مدیریت داخلی مربوط می شود.
وی همچنین اظهارداشت: پس از انقلاب مدیریت داخلی کشور بالاخص حوزه های اقتصادی به نحو احسن مدیریت نشده است.
نماینده مردم صومعه سرا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که پست های مدیریتی و اجرایی مملکت را برعهده می گیرند باید آموزش های لازم را فرا گیرند.
وی افزود: متاسفانه سطح مدیریت کشور به دلیل عدم ارائه آموزش های مناسب هر روز نسبت به گذشته در حال ضعیف تر شدن است.
دلخوش بیان داشت: بسیاری از مشکلات کشور ریشه در مدیریت ناکارآمد و ضعیف دارد که باید با ساز و کارهای مشخص این ضعف ها و نواقص را برطرف کرد.
وی گفت: شوربختانه بسیاری از کالاها در بازار به رغم وجود دستگاه های کنترلی و نظارتی متعدد در کشور فاقد نرخ ثابت هستند.
نماینده مردم صومعه سرا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تافزود: برای مثال لبنیات که در سبد مصرفی خانوارها از جایگاه ویژه ای برخوردار است متاسفانه هیچ کنترلی روی این محصولات در بازار وجود ندارد.
وی اظهارداشت: تمامی این مشکلات و نارسایی ها به بحث مدیریت های ضعیف و ناکارآمد ربط پیدا می کند.
دلخوش گفت: متاسفانه حقوق مصرف کنندگان در جامعه مغفول مانده و هیچ توجهی به این حوزه نمی شود.
وی افزود: ضرورت ایجاب می کند نظارت ها دراین شرایط سخت تحریمی و اقتصادی در سطح بازار به منظورحمایت از مصرف کنندگان به خصوص اقشار ضعیف جامعه نمود بیشتری داشته باشد.
نماینده مردم صومعه سرا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بخشی دیگری از مشکلات جامعه به تحریم ها و محدودیت های بین المللی مربوط می شود.
وی تصریح کرد: تحریم های ظالمانه پس از انقلاب بر مردم ایران تحمیل شده و تمامی افشار جامعه در اثر این فشارها و محدودیت ها در رنج و عذاب هستند.
دلخوش گفت: این فشارها طبیعی بواسطه اینکه ملت ایران یکسری آرمان ها و اعتقاداتی دارد و برخلاف خواسته های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به دنبال حفظ ارزش ها، آرمان ها، استقلال و تمامیت ارضی خود است.
وی افزود: ملت ایران همواره پای آرمان ها، ارزش ها و استقلال تمامیت ارضی خود با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده ایستاده و در این راه ثابت قدم بوده است.
نماینده مردم صومعه سرا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: مردم پس از انقلاب حامی نظام و انقلاب بوده اند بواسطه اینکه مسائل ملی، میهنی، دینی و غیره خود را با هیچ چیزی معامله نخواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت