افزایش کاربران فضای مجازی از 300 هزار در سال 92 به 70 میلیون در سال جاری


افزایش کاربران فضای مجازی از 300 هزار در سال 92 به 70 میلیون در سال جاری

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی در نشست امروز کمیسیون فرهنگی مطرح شد و عنوان شد که تعداد کاربران از 300هزار نفر در سال 92 به 70 میلیون نفر در سال جاری افزایش پیدا...

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز موضوع آسیب‌های اجتماعی با حضور وزیر ارتباطات، سردار سلیمانی جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی و تعداد دیگری از مقامات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مطرح شد که پلیس فتا در 174 شهر کشور فعال است و زیرساخت‌ها برای ایجاد پلیس فتا در 150 شهر دیگر نیز در حال آماده‌سازی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز پیرامون همکاری ناجا و وزارت ارتباطات برای کنترل و نظارت بهتر بر فضای مجازی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مباحث مختلفی مطرح شد.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: تعداد کاربران در فضای مجازی از 300 هزار نفر در سال 92 به 70 میلیون کاربر در سال جاری رسیده است که این تعداد از پهنای باند تلفن همراه برای حضور در فضای مجازی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان