86 پروژه در هفته دولت در جوانرود به بهره برداری می رسد


86 پروژه در هفته دولت در جوانرود به بهره برداری می رسد

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود گفت: 86 پروژه با بیش از 150 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در ایام هفته دولت در این شهرستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رستگار یوسفی روز شنبه در جلسه شورای اداری جوانرود با گرامیداشت هفته دولت افزود: این طرحها شامل ساخت ۷۸ واحد مسکونی بهزیستی، اقامتگاه بوم گردی، تعمیرات سالن های ورزشی و زمین چمن، اجرای طرح هادی ۱۰ روستا، آبرسانی و اصلاح و بهینه سازی مجتمع های آب شرب ۱۱ روستا، احداث فضاهای آموزشی، احداث کارگاه های تولیدی و عمران شهری و روستایی است.

وی اظهار داشت: از اعتبارات یاد شده بیش از ۱۴۶ میلیارد ریال آن مربوط به پروژه های عمرانی و ۱۱ میلیارد ریال هم مربوط به تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش حصوصی است.

فرماندار جوانرود با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی اسوه های صبر، استقامت و پایداری برای همه ما هستند.

یوسفی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان افزود: همه ما در هر مسئولیتی که هستیم بایستی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرین باشیم.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد یادآورشد: فلسفه وجودی مسئولان اجرایی، خدمت به مردم است و خدمتگزاری به آحاد شهروندان توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود .

امام جمعه جوانرود نیز با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن و فرارسیدن هفته دولت گفت: تا زمانی که با تکیه بر گفتمان انقلاب در برابر دشمنان ایستادگی کرده ایم در همه کار موفق شده ایم و زمانی به دشمن امتیاز داده ایم در کارها با شکست مواجه بوده ایم.

ماموستا ملااحمد فخری افزود : بایستی با توکل بر خدا و باور داشتن بر توانایی های خود در مقابل زیاده خواهی های دشمنان بایستیم.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزارنفرجمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۷۴۵۳/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !