آزادگان ذخیره های انقلاب اسلامی هستند


آزادگان ذخیره های انقلاب اسلامی هستند

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: آزادگان ذخیره های انقلاب اسلامی هستند که در دوران اسارت خود آبروی نظام و ملت را حفظ کردند.

نوروز اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: بخش بزرگی از پیروزی نظام در دفاع مقدس مرهون تحمل و استقامت آزادگان در دوران اسارت است که حاضر نشدند اطلاعات و آمار کشور را به دشمن بدهند و امروز نیز مورد اعتماد نظام و رهبری و مردم هستند.

آزادگان نماد صبر و استقامت بر مصائب هستند

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: آزادگان نماد صبر و استقامت بر مصائب و سختیها هستند که باید از ذخیره ارزشمند آن ها در دوران اسارت برای حفظ نظام اسلامی بهره برد.

محبت جمالی نیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزادگان نماد صبر و استقامت در برابر سختیها و تحمل رنج و مصائب اسارت هستند که در زندانهای بعثی از آبروی انقلاب دفاع کردند.
وی افزود: آزادگان دین، اعتقاد و دلبستگی به اسلام و امام و انقلاب را در بدترین شرایط اسارت حفظ کرده و آبرومندانه به وطن بازگشتند و باعث سربلندی ملت و نظام شدند.
فرماندار سرپل ذهاب گفت: آزادگان ذخیره های بزرگ انقلاب اسلامی هستند که باید از گنجینه با ارزش دوران اسارت آنها برای تقابل با دشمنان نظام و انقلاب استفاده شود. آزادگان سرافراز نماد واقعی ایمان هستند

فرمانده تیپ ۷۱ زرهی مکانیزه پادگان ابوذر سرپل ذهاب هم با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان غیورمرد نماد واقعی ایمان و استقامت هستند.

سرهنگ جلیل شاطری با اشاره به وظیفه و رسالت بزرگ آزادگان در جامعه افزود: وظیفه آزادگان با تحمل هشت سال جنگ تحمیلی و سال ها اسارت خاتمه پیدا نمی کند و باید صبر و استقامت آنها در راه اسلام و انقلاب تا آخرین لحظات عمر تداوم داشته باشد.

فرمانده تیپ ۷۱ زرهی سرپل ذهاب با بیان اینکه آزادگان با قدرت و عزت تمام هشت سال سختی و مشقت را گذراندند،گفت: امروز نیز باید در جبهه های فرهنگی با دشمن که در فکر منحرف کردن جوانان است حضور داشته و بر ایمان خود استقامت کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۸۵ هزار تن جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !