23 تن کودشیمیایی در کرمانشاه کشف شد


23 تن کودشیمیایی در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 23 تن کود شیمیایی قاچاق در شهر کرمانشاه به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان»، اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک کامیون در حال تخلیه کودشیمیایی در یکی از انبارهای نقاط حاشیه ای کرمانشاه است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری دولت آباد پس از هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی در محل تخلیه بار حضور یافته و انبار را مورد بازرسی قرار دادند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در جریان این بازرسی، ۴۶۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق به وزن ۲۳ تن که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین با اشاره به پلمب انبار مورد نظر از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را جزو مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه عنوان کرد.

باند سارقان اماکن خصوصی کرمانشاه در دام پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از دستگیری باند سه نفره اماکن خصوصی با تلاش ماموران خبر داد و گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در خیابان واحدی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ «حسین براری» اظهار داشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی اعضای یک باند سه نفره شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن ها اقدام شد.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به هفت فقره سرقت از اماکن خصوصی شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403