ما می‌توانیم پیام محوری گام دوم انقلاب است


 ما می‌توانیم  پیام محوری گام دوم انقلاب است

قزوین - ایرنا - تاکید بر خودباوری و شعار ما می‌توانیم از مهم ترین و محوری ترین تاکیدها و پیام‌های بیانیه گام دوم انقلااب اسلامی به شمار می‌رود.

سرگرد پاسدار زین العابدین اصلی بیگی روز شنبه در همایش سبک فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج که به مناسبت دهه ولایت و امامت برگزار شد، با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب،گفت: در این بیانیه محور اعتلای نظام جمهوری اسلامی مردم معرفی شده اند.

اصلی بیگی همچنین گفت: این بیانیه یک سند و راهبرد مهم برای ۴۰ سال دوم انقلاب است که مقام معظم رهبری با دوراندیشی و درایت آن را به عنوان نقشه راه کشور تبیین و ابلاغ نموده اند و همین مسئله ایجاب می کند که اهتمام ویزه ای به این بیانیه داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیجی گوش به فرمان ولایت است و در همواره جانانه از میهن و ملت دفاع می کند؛ بنابراین یک بسیجی در بحران ها، بلایا و فتنه ها برای ایجاد امنیت پایدار تلاش و مجاهدت می کند.

اصلی بیگی با بیان اینکه اولویت امروز سپاه اعتلای بسیج است، اظهار داشت: باید با تشکیل گروه های جهادی و خدمات رسانی، تشکیل حلقه های صالحین برای تربیت نوجوانان و جوانان، ارائه سند بسیج، تشکیل صندوق های قرض الحسنه محله محور و اشتغالزایی و سرانجام مبارزه با آسیب های اجتماعی به تقویت نهاد بسیج اقدام کنیم.

"ما می‌توانیم" پیام محوری گام دوم انقلاب است

وی اظهار داشت: با تقویت بسیج می توان از بسیاری مشکلات و فتنه ها پیشگیری کرد و انقلاب اسلامی را در مسیر تعیین شده پیش برد و در پیگیری منویات مقام معظم رهبری بهتر گام برداشت.

این مسئول پاسدار به وظایف فرماندهان پایگاه مقاومت اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم شرمنده خانواده شهدا نباشیم باید به وظایف خودمان بدرستی عمل کنیم و با قربانی کردن نفسمان در خط ولایت قرار بگیریم.

۹۹۲۵*3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی