برگزاری مراسم «آئینه با آئینه» در مساجد منتخب منطقه دو تهران


برگزاری مراسم «آئینه با آئینه» در مساجد منتخب منطقه دو تهران

همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر آئین مذهبی عقد اخوت با عنوان «آئینه با آئینه» در مساجد منتخب منطقه دو شهرداری تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: همزمان با دهه ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، بزرگترین عید شیعیان جهان و در راستای جریان‌سازی اجتماعی با محوریت فرهنگ همدلی و برادری و تقویت محتوای جشن‌های آیینی در مساجد تهران، فرهنگسرای ابن سینا آئین پیمان برادری «آئینه با آئینه» را ۲۸ مردادماه در ۵ مسجد منتخب منطقه ۲ تهران برگزار می‌کند.

این برنامه در مساجد پیامبر اعظم (ص)، قدس، امام محمد باقر (ص)، المهدی (عج) و صاحب الزمان (عج) پس از برگزاری نماز جماعت با حضور نمازگزاران اجرا می‌شود.

همچنین، شب شعر آیینی «غزل ارادت » به همت کانون ادبی ترانه مهر، با محوریت غدیر و شعر آیینی و با حضور سیدمحمد حسینی، نادر بختیاری، مهدی نورقربانی، محمدرضا حبیبی، شعرای جوان و علاقه‌مندان به شعر شنبه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم «آئینه با آئینه» در مساجد منتخب منطقه دو تهراندر این برنامه علاوه بر شعرخوانی شاعران جوان و نقد و بررسی اشعار، گروه موسیقی سنتی نیز به هنرنمایی می‌پردازد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند