چگونه موبایل سرقتی و گم شده را ردیابی کنیم؟


این روزها اپلیکیشنهای مدرن در بیشتر زمینهها جایگزین روشهای قدیمی شدهاند. این اپلیکیشن ها تحولی عظیم را در زندگی روزمره ما ایجاد کردهاند و در تمام مسایل زندگی نقش پررنگی دارند. به طوری که تا به حال اگر شما گوشی، تبلت، لپتاپ یا کالای دیجیتال خودتان را گم میکردید و یا از شما به سرقت میرفت، در بهترین حالت از مراجع قضایی آن را پیگیری میکردید و یا...

چگونه موبایل سرقتی و گم شده را ردیابی کنیم؟

این روزها اپلیکیشنهای مدرن در بیشتر زمینهها جایگزین روشهای قدیمی شدهاند. این اپلیکیشن ها تحولی عظیم را در زندگی روزمره ما ایجاد کردهاند و در تمام مسایل نقش پررنگی دارند. به طوری که تا به حال اگر شما گوشی، تبلت، لپتاپ یا کالای دیجیتال خودتان را گم میکردید و یا از شما به سرقت میرفت، در بهترین حالت از مراجع قضایی آن را پیگیری میکردید و یا ردیابی گوشی و تبلت خود را از اپراتور مربوطه خواستار میشدید. این روشها در کنار مزایایی که داشتند اما به این دلیل که اکثر مواقع پیگیریهای شما بی نتیجه میماند، شما را از ادامه روند منصرف میکرد.
اینجا اپلیکیشن همیاب 24 را به شما معرفی میکنیم که یک راهکار مدرن برای ردیابی کالاهای سرقتی شما است.


به لطف این اپلیکیشن ایرانی که اختصاصا برای استعلام و ردیابی کالاهای سرقتی (موبایل، تبلت و لپتاپ) میباشد میتوانید با خیال راحت پیگیری کالای سرقتی یا مفقودی خود را به این سامانه محول کنید.
قبل از اینکه این اپلیکیشن کاربردی را بررسی کنم، به طراحی خلاقانه و کارپسند آن میپردازیم. این اپلیکیشن از رابط کاربری قوی برخوردار است که همان هنگام ورود به راحتی میتوانید گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.

چگونه موبایل سرقتی و گم شده را ردیابی کنیم؟

همان طور که مشاهده کردید در این اپلیکیشن آیتمهای ضروری قرار داده شدهاند و گزینههایی که تمرکز کابر را برهم میزنند و بلا استفاده هستند را در محیط آن نمیبینید.
با معرفی مزایای اپلیکیشن همیاب24 با ما همراه باشید:

چگونه موبایل سرقتی و گم شده را ردیابی کنیم؟

استعلام همزمان طرح رجیستری و سرقتی بودن موبایل، تبلت و لپ تاپ
یک سرویس جالب و کاربردی در این اپلیکیشن این است که شما میتوانید از طریق گزینه استعلام کالا با وارد کردن شماره IMEI موبایل/تبلت و یا شماره سریال دیگر کالاهای دیجیتال به طور همزمان از رجیستر بودن و سرقتی نبودن کالا مطلع شوید. این گزینه در واقع به شما شما کمک میکند تا هنگام خرید یک کالای دست دوم از سرقتی نبودن کالا اطمینان حاصل کنید و خریدی امن را تجربه کنید.

ردیابی و اعلام سرقت کالا

از طریق این گزینه شما میتوانید هنگامی که کالای شما به سرقت میرود و یا آن را گم میکنید کالای دیجیتال (موبایل، لپ تاپ، تبلت و ...) سرقتی یا گم شده خود را ثبت و ردیابی کنید.
جلوگیری از خرید و فروش کالای سرقتی
همیاب24 کالای سرقتی شما را به تمام فروشگاه‌ها و اصناف کل کشور به منظور جلوگیری از خرید و فروش آن، اعلام میکند.
جستجوی کالای سرقتی در بین کالاهای پیدا شده همیاب24
کالای شما در بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتریها و کالاهای ثبت شده در همیاب 24 جستجو و به شما اطلاع رسانی میشود.
ثبت کالای پیدا شده
همیاب 24 طی اقدامی این قابلیت خاص را در اختیار شما قرار میدهد تا با ثبت شماره سریال کالایی که پیدا میکنید، کمک کنید تا سریعتر به دست صاحبش برسد و در قبال آن میتوانید از صاحب کالا مژدگانی نیز دریافت کنید.
بیمه موبایل، تبلت و لپ تاپ

این یک قابلیت مهم برای شما به شمار میرود، شما میتوانید با بیمه کردن موبایل، تبلت و لپ تاپ خود آن را در مقابل آسیب های احتمالی محافظت کنید.

چگونه موبایل سرقتی و گم شده را ردیابی کنیم؟

بیمه موبایل و لپ تاپ همیاب 24 خدمات ویژهای را برای شما فراهم کرده است که هیچ گارانتی آنها را تحت پوشش قرار نمیدهد.
شما میتوانید کالاهای دیجیتال خود را در قبال هرگونه خرابی، شکستگی یا حتی دزدیده شدن بیمه کنید و در صورت بروز حادثه از بیمه کالای دیجیتال همیاب 24 خسارت دریافت کنید.

تمام امکاناتی که اینجا برای شما گفته شدند دست به دست هم داده تا یک اپلیکیشن ایدهآل برای شما ساخته شود. در حال حاضر موانع و مشکلاتی پیش روی این سامانه وجود دارد اما با تلاشهای فراوان این موانع از پیش رو برداشته شده و این اپلیکیشن خدمات بهتری را در آینده به مشتریانش ارایه خواهد کرد.

اگر به این اپلیکیشن برای استعلام، ردیابی و بیمه کالاهای دیجیتال خود نیاز داشتید، میتوانید به صورت رایگان آن را دانلود و روی گوشی موبایل خود داشته باشید.

همین الان اپلیکیشن همیاب 24 را از کافه بازار دانلود کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت