تصادف در جاده گنبد - مراوه تپه پنج مصدوم برجا گذاشت


تصادف در جاده گنبد - مراوه تپه پنج مصدوم برجا گذاشت

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: برخورد یک دستگاه پراید و تراکتور تریلی دار در 200 متری سه راهی روستای هوتن در مسیر گنبدکاووس - مراوه تپه پنج مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز رخ داد که منجر به مصدومیت راننده پراید و چهار سرنشین آن شد.

وی افزود: بررسی ها مشخص کرد که خودرو پراید از پشت با تراکتور که فاقد چراغ و علایم هشدار دهنده بوده، برخورد کرده و بر اساس اعلام ماموران پلیس راه، راننده تراکتور به دلیل نداشتن چراغ و علایم هشدار دهنده مقصر این حادثه است.

سرهنگ سراوانی اظهار داشت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ کرند به بیمارستان شهید مطهری گنبد منتقل شدند.

وی همچنین از کشف ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در پست کنترل و مراقبت مرزی ایران و ترکمنستان خبر داد و گفت: این سیگارها در حین کنترل و بازرسی مسافران از سه مسافر کشف شد.

وی افزود: یک مسافر تبعه ترکمنستان به دلیل اینکه ارزش کالای دخانی کشف شده از وی بیش از ۱۰ میلیون ریال بود دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد و دو مسافر دیگر که ارزش کالای دخانی آنان کمتر از ۱۰ میلیون ریال بود پس از ضبط کالاها آزاد شدند.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت