عکس ؛ آغاز راند سوم از مبارزات غول های قطری


چند روز بعد از تقابل در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2019، امروز راند سوم از مبارزات جذاب دو غول باشگاهی قطر در سوپرکاپ این کشور برگزار می شود. نوشته عکس ؛ آغاز راند سوم از مبارزات غول های قطری اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ آغاز راند سوم از مبارزات غول های قطری

السد - الدحیل؛ بازی ای برای جام حیثیتی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۵
عکس ؛ آغاز راند سوم از مبارزات غول های قطری

چند روز بعد از تقابل در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، امروز راند سوم از مبارزات جذاب دو غول باشگاهی قطر در سوپرکاپ این کشور برگزار می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

السد و الدحیل در سومین تقابل خود در کمتر از دو هفته گذشته امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم می روند تا شانس رسیدن به سوپرکاپ را امتحان کنند. این تقابل به عنوان راند سوم از مبارزات حساس و حیثیتی دو غول قطر از آن جهت حائز اهمیت است که قهرمانان فصل گذشته بعد از اتفاقات رخ داده در یک هشتم نهایی ACL2019 با انگیزه های متفاوت به مصاف هم می روند.

به همین خاطر هم بود که امروز رسانه های معروف شهر دوحه این بازی را به عنوان سوژه اصلی خود مدنظر قرار داده هر یک با تیترهای حماسی به استقبال جنگ معروف دوحه رفتند. السد با ژاوی در اولین گام موفق شد در دو بازی رفت و برگشت الدحیل را از پیش رو برداشته به عنوان تنها نماینده قطر در این تورنمنت به جنگ با سعودی ها برای رسیدن به جام قهرمانی برود.

ژاوی در بازی امروز نمی تواند از بغداد بونجاح ستاره الجزایری و شکارچی صحرا در خط حمله خود بهره ببرد. فهرست دعوت شده ها برای بازی با الدحیل در سوپرکاپ نشان می دهد السدی ها غایب بزرگی همچون بونجاح دارند و باید به هر شکلی شده جای خالی او را پر کنند تا بتوانند روند موفقیت های خود مقابل رقیب دیرینه را ادامه بدهند.

در سوی مقابل روی فاریا سرمربی مشهور پرتغالی که این روزها سایه جمال بلماضی مرد مطرح و محبوب الجزایری را بیش از پیش بالای سر خود حس می کند چاره ای ندارد تا با شکست دادن السد و رسیدن به سوپرکاپ از زیر بار فشارها و انتقادات خارج شود تا از اخراج زودهنگام نجات پیدا کند. الدحیل هم ستاره ای سرشناس همچون مهدی بن عطیه را در اختیار ندارد تا دو تیم با غایبانی سرشناس به میدان بروند.

سوپرکاپ قطر امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه زیبای جاسم بن حمد آغاز می شود و فدراسیون قطر در اقدامی جالب تصمیم گرفت از سه داور بومی برای قضاوت این بازی برخلاف سال های گذشته بهره ببرد.

عکس ؛ آغاز راند سوم از مبارزات غول های قطری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در