واکنش لواندوفسکی به حضور کوتینیو در بایرن


رابرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن بایرن مونیخ از انتقال کوتینیو به این تیم استقبال کرده و می‌گوید ستاره برزیلی بدون اینکه با مشکلات زیادی مواجه شود در ترکیب بایرن جا خواهد افتاد. نوشته واکنش لواندوفسکی به حضور کوتینیو در بایرن اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش لواندوفسکی به حضور کوتینیو در بایرن

لواندوفسکی: کوتینیو راحت در بایرن جا می‌افتد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۸
واکنش لواندوفسکی به حضور کوتینیو در بایرن

رابرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن بایرن مونیخ از انتقال کوتینیو به این تیم استقبال کرده و می‌گوید ستاره برزیلی بدون اینکه با مشکلات زیادی مواجه شود در ترکیب بایرن جا خواهد افتاد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رابرت لواندوفسکی ، مهاجم بایرن مونیخ که دیروز در جریان تساوی ۲-۲ این تیم مقابل هرتا برلین در اولین هفته بوندس‌لیگا خوش درخشید و هر دو گل بایرن را وارد دروازه حریف کرد در واکنش به انتقال قرضی کوتینیو، ستاره برزیلی بارسا به بایرن مونیخ از انتقال او استقبال کرده و آن را خبری خوب برای باواریایی‌ها می‌داند.

کوتینیو به زودی با قراردادی رسمی به صورت قرضی تا پایان فصل جاری به بایرن خواهد پیوست ولی باشگاه این حق را خواهد داشت که در پایان این مدت او را به عنوان بازیکن دائمی به خدمت بگیرد.

بایرن مونیخ که دو ستاره کهنه‌کار خط میانی‌اش فرانک ریبری و آدرین روبن را از دست داده و دیگر ستاره‌اش خامس رودریگز بعد از پایان قرارداد قرضی‌اش به رئال مادرید بازگشته در تلاش بود در طول تابستان به جای آنها چند بازیکن برجسته به ترکیب خود اضافه کند. کوتینیو یکی از گزینه‌هایی است که مدیریت بایرن به این منظور هدف گرفته است. پیش از او هم ایوان پریشیچ از اینتر میلان به بایرن ملحق شده بود.

لواندوفسکی درباره انتقال کوتینیو به بایرن گفت:

” بعید می‌دانم کوتینیو برای هماهنگ شدن به سیستم و طرز فکر ما به زمان زیادی نیاز داشته باشد. چون کوتینیو به نظر من بازیکنی است که می‌تواند در بایرن جا بیفتد و از این نظر با مشکلات زیادی مواجه نخواهد بود”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا