اعتراف پیکه پس از شروع ضعیف بارسا در لالیگا


جرارد پیکه، ستاره بارسلونا می‌گوید بارسلونا مستحق شکست مقابل اتلتیک بیلبائو بوده و به گفته او، بیلبائو در اولین بازی فصل، بارسلونا را سر جایش نشانده است. نوشته اعتراف پیکه پس از شروع ضعیف بارسا در لالیگا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اعتراف پیکه پس از شروع ضعیف بارسا در لالیگا

پیکه : بیلبائو، بارسا را سر جایش نشاند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۵
اعتراف پیکه پس از شروع ضعیف بارسا در لالیگا

جرارد پیکه، ستاره بارسلونا می‌گوید بارسلونا مستحق شکست مقابل اتلتیک بیلبائو بوده و به گفته او، بیلبائو در اولین بازی فصل، بارسلونا را سر جایش نشانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جرارد پیکه ، ستاره خط دفاعی بارسلونا می‌گوید بارسلونا مستحق شکست مقابل اتلتیکو بیلبائو در اولین بازی فصل جدید لالیگا بوده و بیلبائو در این بازی در ورزشگاه سن مامس، بارسا را سر جایش نشانده است. پیکه البته می‌گوید شکست خوردن در اوایل فصل به مراتب بهتر از شکست‌ها در ادامه فصل است.

بارسلونا دیشب در اولین بازی فصل جدید لالیگا مهمان اتلتیک بیلبائو بود و در ورزشگاه سن مامس شهر بیلبائو به مصاف این تیم رفت. بازی‌ای که با ضربه درخشان آدوریز، بازیکن تعویضی بیلبائو در دقیقه ۸۹ با شکست ۱-۰ بلوگرانا به پایان رسید تا شاگردان والورده سه امتیاز بازی اول را از دست بدهند.

لوئیس سوارز که در نیمه اول به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله پا از بازی بیرون رفت قبل از آن توپ را یکبار به تیر دروازه کوبیده بود و در ادامه هم جانشین او رافینیا توپ را به تیر افقی دروازه زد. اما بارسا در غیاب لیونل مسی در فاز حمله فاقد برندگی لازم بود و نتوانست دروازه حریف را باز کند.

جرارد پیکه ستاره خط دفاعی بارسا بعد از بازی گفت:

” بازی در سن مامس همیشه خیلی سخت است ولی واقعیت این است که بازی امروز ما را سر جایمان نشاند. ما خودمان نبودیم. از همان ابتدای بازی بیلبائو ما را به شدت پرس می‌کرد و آنها از نظر فیزیکی از ما بهتر بودند. هر چند در نیمه دوم بدن‌هایشان کمی افت کرد”.

پیکه در ادامه گفت:

” در نهایت جزئیات است که تیم برنده و بازنده را مشخص می‌کند. ما در این بازی شکست خوردیم ولی این شکست به نفع مان خواهد بود چون شکست خوردن در اولین بازی خیلی بهتر از باختن در اواخر فصل است”.

ستاره خط دفاعی بارسا در ادامه گفت:

” ما تازه پیش‌فصل را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان جدیدی به ما اضافه شده‌اند. بعضی وقتها شما برای یک بازی طور خاصی آماده می‌شوید ولی اوضاع اصلا آنطور که انتظار دارید پیش نمی‌رود. آنها در نیمه اول یک فرصت صد در صد داشتند که گل نکردند و سوارز هم توپ را به تیر زد. ما بیشتر در زمین خودمان بازی کردیم که در سن مامس چیز عجیبی نیست. در نیمه دوم ما بیشتر در زمین حریف بودیم ولی در نهایت یک ضربه در پایان بازی ما را کشت”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی