عکس ؛ بدشانسی ادامه دار بارسا در آغاز لالیگا


لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا، در اولین دیدار فصل جدید لالیگا مقابل بیلبائو از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی شد. نوشته عکس ؛ بدشانسی ادامه دار بارسا در آغاز لالیگا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ بدشانسی ادامه دار بارسا در آغاز لالیگا

سوارز مصدوم شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۷
عکس ؛ بدشانسی ادامه دار بارسا در آغاز لالیگا

لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا، در اولین دیدار فصل جدید لالیگا مقابل بیلبائو از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا در اولین دیدار فصل جدید لالیگا، میهمان بیلبائو بود و در دقیقه ۳۷ بود که سوارز هنگام زدن یک شوت، دچار آسیب دیدگی شد و علی رغم تلاش کادر پزشکی بارسلونا، در نهایت جای خود را به رافینیا داد.

باشگاه بارسلونا بلافاصله با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد که سوارز روز شنبه تحت معاینات بیشتر قرار خواهد گرفت تا میزان آسیب دیدگی اش مشخص شود.

بعد از خروج سوارز از زمین، آنتوان گریزمان به نوک خط حمله منتقل شد و رافینیا به عنوان وینگر بازی کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که لیونل مسی هم به دلیل آسیب دیدگی، در دیدار امشب حضور نداشت و در صورتی که مدت دوری سوارز از میادین طولانی باشد، تیم والورده از همین هفته های ابتدایی دچار دردسر بزرگی خواهد شد و ممکن است این باشگاه مجبور شود در دو هفته باقی مانده از فصل نقل و انتقالات، برای خرید بازیکن جدید اقدام کند.

عکس ؛ بدشانسی ادامه دار بارسا در آغاز لالیگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در