سردار نقدی: مستکبران برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران دست به هر عملی می‌زنند


سردار نقدی: مستکبران برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران دست به هر عملی می‌زنند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: مستکبران عالم زمانی که می‌بینند ملت ایران در حال پیشرفت است، تمام قوانین ظالمانه‌ای که خود نوشته و با سازمانه‌ای بین‌المللی تحت نفوذشان به مردم دنیا تحمیل کردند را زیر پا می‌گذارند و بر هر عملی حتی راهزنی دریایی دست می‌زنند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار نقدی: مستکبران برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران دست به هر عملی می‌زنند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک به ملت ایران به مناسبت رفع توقیف نفتکش گریس یک اظهار کرد: مستکبران عالم زمانی که می‌بینند ملت ایران در حال پیشرفت است، تمام قوانین ظالمانه‌ای که خود نوشته و با سازمانه‌ای بین‌المللی تحت نفوذشان به مردم دنیا تحمیل کردند را زیر پا می‌گذارند و بر هر عملی حتی راهزنی دریایی دست می‌زنند.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران صبح شنبه در گفت‌وگویی تلفنی با یکی از برنامه‌های سیما با اشاره آزادی کشتی توقیف شده گریس ۱ توسط دیوان عالی جبل‌الطارق که حامل نفت ایران بود، اظهار کرد: به ملت ایران این پیروزی را که برای چندمین بار توانستند اراده خود را بر دشمنان مستکبر تحمیل کنند، تبریک می‌گویم. امروز دنیا نیز به این موضوع پی برده که مستکبران عالم جز زبان زور نمی‌فهمند.

وی افزود: مستکبران به قوانین ظالمانه‌ای که خود نوشته‌اند و با سازمان‌های بین‌المللی تحت نفوذشان بر مردم تحمیل می‌کنند نیز پایبند نیستند و زمانی که می‌بینند ملت ایران در علم، اقتصاد، نفوذ سیاسی و قدرت نظامی پیشرفت کرده است، تمام ‌آن قوانین را زیر پا می‌گذارند و برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران دست به هر عملی حتی دزدی دریایی می‌زنند. اینها رفتارهای زشتی است که طرف مقابل ما انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که «برای گرفتن حق‌مان در دنیا، باید قدرتمند باشیم، اظهار کرد:‌ امروز مشاهده می‌کنیم که مستکبران به راحتی آب خوردن در یمن، فلسطین، عربستان و سوریه هزاران کودک را می‌کشند و بیمارستان‌ها را بمب‌باران می‌کنند و جنایت‌های بزرگی مرتکب می‌شوند و به همه این اعمال خود جنبه قانونی می‌دهند و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد، اما اگر زمان هواخوری‌جاسوسی در زندان‌های ایران کم باشد، آنها این موضوع را تا شورای امنیت سازمان ملل می‌برند و به عنوان نقض حقوق بشر مطرح می‌کنند.

سردار نقدی با تاکید بر این که در این قانون جنگل فقط باید مقتدر بود، گفت: البته همه این اقتدار متکی به سلاح نیست بلکه منبع اصلی قدرت ما خدای متعال است.

وی همچنین با اشاره به رفع توقیف نفتکش گریس۱ خاطر نشان کرد: این اقدام نتیجه ایستادگی ملت و آگاهی و بیداری آنها است و این گونه نیست که یک نیروی نظامی توانسته باشد با اعمال قانون و مقررات نسبت به ابرقدرت‌ها حق ما را بگیرد؛ بلکه اگر افکار عمومی و ملت بیدار پشتوانه این مقاومت نباشد، کاری از نیروهای مسلح ساخته نیست. به لطف خدا مردم آگاه و بیدار و در صحنه هستند و مستکبران و همچنین آمریکا و انگلیس را شناخته‌اند.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگ کننده سپاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: زمانی که به کارنامه جمهوری اسلامی ایران نگاه می‌کنیم می‌بینیم که از ۲۲ بهمن سال ۵۷ تا امروز شیب منحنی اقتدار ملت ایران همواره رو به بالا بوده و قدرت و انسجام و همبستگی و همچنین قدرت تحمیل اراده‌مان به مستکبران هر روز بیشتر شده است.

وی با بیان این که «افق‌های روشنی پیش روی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد»، خاطر نشان کرد:‌ امروز از شمال افریقا تا آمریکای جنوبی و حتی داخل خود آمریکا و همچنین اروپا موج‌های بیداری شکل گرفته که نوید دهنده آن است که آن منجی که در عید غدیر به ما وعده داده شده، ظهور و ملت‌ها را آزاد خواهد کرد.

سردار نقدی با تاکید بر این که در جمهوری اسلامی ایران همه پیرو یک رهبر هستیم گفت: همه باید در اطاعت از مقام معظم رهبری حرکت کنیم و به لطف خدا نیز تاکنون همین گونه بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاهبا تاکید بر لزوم وجود اتحاد و انسجام داخلی و یک‌صدایی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف درون نظام، به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام وزیر امور خارجه کشورمان در لیست افراد مورد تحریم این دولت اشاره کرد و گفت: بعد از اقدام اخیر آمریکا شاهد بودیم که همه فرماندهان نظامی حمایت خود را از دستگاه دیپلماسی اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: هر چند ممکن است اختلاف سلیقه‌ها و اختلاف نظرهایی میان افراد و نهدهای مختلف وجود داشته باشد اما در مقابل دشمن در داخل همه منسجم هستیم و از یک رهبری اطاعت می‌کنیم و هیچ گاه در شرایطی که باید وحدت و انسجام خود را نشان دهیم، اختلافات سلیقه و نظرات متعدد مبنا نخواهد بود.

سردار نقدی در پایان تصریح کرد: مبنای ما در امور مختلف وحدت و انسجامی است که طی ۴۰ سال گذشته نشان دادیم و در آینده نیز نشان خواهیم داد، بر این اساس دشمن هر چقدر که دشمنی خود را افزایش دهد این وحدت و انسجام نیز افزایش خواهدت یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی