ارائه آموزش های امدادی به 1400 سرباز


ارائه آموزش های امدادی به 1400 سرباز

حسینی گفت: آموزش های کمک های اولیه هلال احمر به هزار و 400 سرباز در خراسان جنوبی ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، «مسلم‌حسینی» با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های کمک های اولیه بیان کرد: این آموزش ها باعث آگاه سازی جامعه نسبت به بایدها و نباید های حین حوادث شده که این‌ امر خسارت ها را کاهش می دهد.

معاون آموزش و پژوهش هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون دوره های کمک های اولیه برای اقشار مختلفی اعم‌ از دانش آموزان و خبرنگاران برگزار شده است، افزود: به دنبال فراگیر کردن این آموزش ها در سطوح مختلف جامعه هستیم.

وی از برگزاری طرح آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد و گفت: افزایش بهرهوری کارکنان وظیفه، ارتقای سطح مهارت و دانش آنان در زمینه کمکهای اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات و استفاده و مدیریت هدفمند ظرفیت نیروهای مسلح از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده، دوره های آموزشی کمک های اولیه در دو پادگان آموزشی محمد رسول الله (ص) بیرجند (نیروی انتظامی) و پادگان آموزشی 04 بیرجند (ارتش) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری این دوره هزار و ۴۰۰ نفر از سربازان آموزش های ارائه شده را فرا می گیرند، افزود: این آموزش ها در دو دوره شامل ۲۲ ساعت آموزش کمک های اولیه و هشت ساعت آمادگی در برابر مخاطرات ارائه می شود.

حسینی با بیان اینکه این دوره ها در فضای آموزشی پادگان ها و طبق استانداردهای لازم برای هر دوره آموزشی انجام‌ می شود، افزود: این دوره ها از مرداد ماه آغاز شده که طی ۱۰۰ دوره آموزشی ارائه خواهد شد.

وی اظهار کرد: مدرسان این دوره ها از بین مربیان مجرب و باتجربه و دارای مدارک مربیگری جمعیت هلال احمر استان هستند.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل