راه اندازی واحد فراوری عناب پیگیری شود


راه اندازی واحد فراوری عناب پیگیری شود

معتمدیان با بیان اینکه روستای سیوجان قطب عناب کشور است، گفت: راه اندازی واحد‌های فرآوری عناب باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد صادق معتمدیان» امروز شنبه (۲۶ مرداد) در ادامه سفرهای شهرستانی خود به خوسف سفر کرد.

وی در اولین برنامه دهگردشی به روستای سیوجان «قطب تولید عناب» رفت و در بدو ورود به این روستا با حضور در گلزار شهدای این روستا، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

«سیدحامد رضازاده» بردار شهید رضازاده در این مراسم بر حل مشکل روشنایی گلزار شهدا و همچنین غسالخانه این روستا تاکید کرد.

«سید محمد موسوی رستگار» دهیار سیوجان هم هم خطاب به استاندار گفت: مهمترین مشکل روستای سیوجان نبود یک زمین ورزشی است که با وجود جمعیت هزار نفری در این روستا این درخواست و مطالبه مردمی باید پاسخ داده شود.

وی واگذاری زمین برای ساخت و ساز را از دیگر مشکلات این روستا بیان کرد و افزود: امیدواریم این مشکل از سوی بنیاد مسکن با توجه به تقاضای زیاد مردم، مرتفع شود.

ایجاد یک مجتمع دامداری از دیگر درخواست های دهیار سیوجان بود که استاندار در این خصوص، گفت: یک شرکت تعاونی دامداری با همکاری مردم روستا و دهیار با کمک جهاد کشاورزی شهرستان راه اندازی شود تا واحد‌های دامداری در سطح شهرستان حذف و به این مجتمع منتقل شود.

موسوی رستگار ایجاد زیرگذر، احداث سالن ورزشی، راه اندازی واحد فرآوری عناب و اعطای تسهیلات مسکن به جوانان روستا را از دیگر درخواست های مردم بیان کرد و گفت: سیوجان قطب عناب کشور است که باید صنایع دسته بندی و فرآوری در این روستا راه اندازی شود تا کشت درخت عناب نیز رونق بیشتری بگیرد.

بر اساس این گزارش، معتمدیان در این بازدید قول مساعد برای ساخت یک سالن ورزشی و راه اندازی مجتمع دامپروری را دارد. همچنین مقرر شد روشنایی گلزار و غسالخانه روستای سیوجان با نصب سه تیر برق به دستور استاندار خراسان جنوبی انجام شود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی