استفاده از ظرفیت های ملی تنها راه دور زدن تحریم ها/ مردم ایران در منافع ملی و مصلحت ملی متحد هستند


 استفاده از ظرفیت های ملی تنها راه دور زدن تحریم ها/ مردم ایران در منافع ملی و مصلحت ملی متحد هستند

حجت الاسلام یونسی با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت های ملی تنها راه دور زدن و شکستن تحریم ها است، گفت: مردم ایران با هر گرایش، قومیت و تفکر سیاسی در منافع ملی و مصلحت ملی با هم متحد هستند.

حجت الاسلام «علی یونسی» در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، گفت: وقتی که از غرفه های مختلف نمایشگاه بازدید کردم، حس امید و نشاط در من ایجاد شد.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با اشاره به توانمندی ها، ظرفیت ها و قابلیت های روستاها گفت: تنها راه دور زدن و شکستن تحریم ها، استفاده از همه ظرفیت های ملی است.

وی با اشاره به اینکه روستاها، جوانان، دانش و فناوری بخشی از ظرفیت های ملی است، تاکید کرد: استفاده از این ظرفیت ها می تواند کشور را در برابر هر نوع تحریمی بیمه کند.

حجت الاسلام یونسی تصریح کرد: جوانان با نشاط زیادی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر حضور دارند که ایده های نوآورانه در بخش های صنعت و علم و فناوری ارایه کرده اند و دولت با برگزاری نمایشگاه هایی مشابه این، می تواند امید را به مردم القا کند.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی و دینی گفت: صنایع دستی روستاها، کشاورزی و سایر محصولات دانش پایه که مرتبط با مناطق روستایی و عشایری است در این نمایشگاه عرضه شده است و جوانان خوش ذوق توانسته اند با استفاده از فناوری های نوین به عرضه محصولات روستایی و عشایری به بهترین شکل بپردازند.

وی تصریح کرد: تحریم ها و فشارهای اقتصادی نمی تواند کشور را از پای درآورد بلکه فرصت های زیادی برای پیشرفت و توسعه کشور ایجاد می کند و باید از این فرصت در حوزه نوسازی و توسعه کشور به ویژه با استفاده از پتانسیل جوانان استفاده کنیم و دولت باید کمک کند تا ابتکارات و ایده های نوی جوانان اجرایی و عملیاتی شود.

حجت الاسلام یونسی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های توانمندی های روستایی و عشایری در ایجاد همگرایی و وحدت ملی تاکید کرد و گفت: در بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه از همه اقشار، اقوام و طوایف ساکن در کشور حضور داشتند و با محصولات کشاورزی منطقه خود، لباس ها، موسیقی و صنایع دستی بومی محلی خود در این نمایشگاه شرکت کرده اند و این یعنی نمایش وحدت و هماهنگی عمومی.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی و دینی تاکید کرد: بهتر از این نمی توان به دنیا نشان داد که متحد و هماهنگ هستیم و هیچ اختلافی با هم نداریم.

حجت الاسلام یونسی خاطرنشان کرد: درست است که در ایران اقوام مختلفی زندگی می کنند اما همه یکصدا هستیم.

وی تصریح کرد: اقوام مختلف و گرایش های مختلف سیاسی، فرهنگی و احزاب سیاسی زیادی در ایران وجود دارد اما در منافع ملی و مصلحت ملی، مردم ایران با هم متحد هستند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن