مهدی‌خانی: بلاتکلیفی به آینده فوتبالم ضربه می‌زند/ هیچ وقت برای شهر خودرو کم نگذاشتم


مهدی‌خانی: بلاتکلیفی به آینده فوتبالم ضربه می‌زند/ هیچ وقت برای شهر خودرو کم نگذاشتم

رکنا: مهدی مهدی‌خانی، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: از مدیریت باشگاه شهر خودرو و یحیی گل‌محمدی می‌خواهم تکلیفم را مشخص کنند، چرا که این وضعیت به آینده فوتبالی‌ام ضربه می‌زند.

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در مورد غیبت یک ماهه‌اش در تمرینات شهر خودرو و اینکه گفته می‌شود او به خاطر مسائل انضباطی در تمرینات تیمش حضور پیدا نمی‌کند، اظهار داشت: من هیچ وقت مرتکب خطای انضباطی نشدم که الان به خاطرش تنبیه شده باشم. واقعیت امر این است که باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد بلندمدت داد، در حالی که یک فصل دیگر از قراردادم با باشگاه باقی مانده است. در این شرایط صلاح دیدم قرارداد جدیدی با باشگاه امضا نکنم که بعد از این مسئله آقای گل‌محمدی با حضورم در تمرینات مخالفت کرد.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در واکنش به این پرسش که چرا گل‌محمدی او را از حضور در تمرینات منع کرده است، عنوان کرد: همیشه احترام زیادی برای سرمربی محترم تیمم قائل بوده‌ام و الان هم همین‌طور است. بعد از موضوع عدم تمدید قراردادم حتی با سرآسیابی (قائم مقام باشگاه شهر خودرو) هم صحبت کردم، اما آقا یحیی گفت که مرا در اختیار باشگاه قرار داده است و حق شرکت در تمرینات تیم را ندارم. این موضوع برایم ناراحت‌کننده است، چرا که واقعاً بلاتکلیف هستم. خواسته‌ام از سرمربی و اعضای باشگاه این است که اگر واقعاً نیازی به من ندارند رضایت‌نامه‌ام را صادر کنند. من که با نظر خودم در تمرینات غیبت ندارم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: هر فوتبالیستی حق دارد در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. اگر حاضر به تمدید قرارداد نشدم دلیلش این نیست که دلم با تیم نیست. تمام اعضای تیم و هواداران شاهد هستند که هر وقت که برای شهر خودرو به میدان رفتم با جان و دل بازی کردم و همیشه هم به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار کرده‌ام. الان هم دوست دارم هر چه زودتر تکلیفم مشخص شود و از باشگاه خواهان همکاری هستم، چرا که این بلاتکلیفی به آینده فوتبالی‌ام ضربه خواهد زد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس