11 جنگجوی طالب در حمله نیروهای امنیتی در لوگر کشته شدند


معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی گفت که شب گذشته نیروهای دفاعی و امنیتی یک عملیات را در ولایت لوگر انجام دادند که در نتیجه آن یازده جنگجوی طالب به قتل رسیدند. فواد امان معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی در صحبت با خامه پرس گفت، نیروهای دفاعی و امنیتی کشور به رهبری نیروهای کماندو یک عملیات مشترک را شب گذشته در مربوطات ولسوالی چرخ ولایت لوگر انجام...

11 جنگجوی طالب در حمله نیروهای امنیتی در لوگر کشته شدند

معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی گفت که شب گذشته نیروهای دفاعی و امنیتی یک عملیات را در ولایت لوگر انجام دادند که در نتیجه آن یازده جنگجوی طالب به قتل رسیدند.

فواد امان معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی در صحبت با خامه پرس گفت، نیروهای دفاعی و امنیتی کشور به رهبری نیروهای کماندو یک عملیات مشترک را شب گذشته در مربوطات ولسوالی چرخ ولایت لوگر انجام دادند که در نتیجه عملیات متذکره یازده تن از دهشت افگنان طالب به قتل رسیده اند.

آقای امان افزود که در پی این عملیات دو باب دیپو سلاح و مهمات و مواد انفجاری بزرگ مختلف النوع گروه طالبان کشف و منهدم شده اند.

منبع همچنان افزود که در عملیات های چند هفته اخیر نیروهای ویژه امنیتی افغان به گروه دشمن تلفات سنگینی وارده شده است.

آقای امان گفت که در حمله هوایی نیروهای امنیتی در چند هفته اخیر در ولسوالی ازره ولایت لوگر ده ها تن از تروریستان طالب کشته شدند.

وی گفت که با اجرای این حملات و عملیات ها اکنون وضعیت امنیتی در ولایت لوگر بهبود پیدا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس