چطور در بیوک آدا بیشتر خوش بگذرانیم؟


در سفرهای تفریحی انتظار هر مسافری این است که حسابی به او خوش بگذرد. از مسیر سفر لذت برده و آب و هوای مقصد سفر مناسب طبعش باشد. از همه مهمتر تفریحاتی که در سفر می شود انجام داد را دوست داشته باشد. در جزیره بیوک آدا از مسیر آغاز سفر گرفته تا انتهای سفر به شما خوش خواهد گذشت. تفریحات مناسب با سلیقه های مختلف در این جزیره زیبا حتما رضایت خاطرتان را...

در سفرهای تفریحی انتظار هر مسافری این است که حسابی به او خوش بگذرد. از مسیر سفر لذت برده و آب و هوای مقصد سفر مناسب طبعش باشد. از همه مهمتر تفریحاتی که در سفر می‌شود انجام داد را دوست داشته باشد. در جزیره بیوک آدا از مسیر آغاز سفر گرفته تا انتهای سفر به شما خوش خواهد گذشت. تفریحات مناسب با سلیقه‌های مختلف در این جزیره زیبا حتما رضایت خاطرتان را جلب خواهد کرد. برای این‌که ببینیم چطور می‌شود در جزیره بیوک آدا بیشتر خوش گذراند، در ادامه مطلب بیشتر بخوانید.

در سفر دریایی‌تان به بیوک آدا خوش بگذرانید

برای رفتن به جزیره زیبای بیوک آدا باید سوار بر کشتی‌های تفریحی یا همان اتوبوس‌های دریایی شوید. سفر دریایی استانبول به جزیزه بیوک آدا خیلی هیجان انگیز است. شما در این سفر می‌توانید حسابی خوش بگذرانید. عکاسی از مناظر زیبایی که در مسیر است را نباید از دست دهید. پرواز مرغان دریایی اطراف کشتی تفریحی را هر موقع که به بیوک آدا بروید می‌بینید. اگر دوست‌دار پرندگان و حیوانات هستید، غذا دادن به مرغان دریایی می‌تواند اوقات خوشی برای شما و همراهان‌تان بوجود آورد. استفاده از فضای باز کشتی تفریحی در آب و هوای مطبوع استانبول بسیار لذت‌بخش است. در کافه رستوران کشتی تفریحی می‌توانید غذا یا نوشیدنی دلخواه‌تان را سفارش دهید.

چطور در بیوک آدا بیشتر خوش بگذرانیم؟

سفری خوش به جزیره بیوک آدا

برای سفرتان به بیوک آدا چه مدت زمانی را در نظر گرفته‌اید؟ اگر سفرتان به بیوک آدا یکروزه است می‌توانید‌ از خدمات گشت بیوک آدا استفاده کنید. این‌طور خیلی بیشتر به شما خوش خواهد گذشت! مدیریت زمان در سفر یکروزه خیلی مهم است. در سفرهای یکروزه شخصی به جزیره بیوک آدا توجه به زمان و مدیریت آن ممکن است برای شما نگرانی به همراه داشته باشد و باعث شود کمتر به شما در این جزیره زیبا خوش بگذرد. نگرانی از به موقع رسیدن، خوش گذشتن در مسیر و حین سفر و همچنین به موقع برگشتن از جزیره بیوک آدا این‌ها همه باعث می‌شوند اگر قصد سفر یکروزه به جزیره بیوک آدا دارید گشت یکروزه بیوک آدا را انتخاب کنید. در سفرهای چند روزه به بیوک آدا می‌توانید خدمات بهترین هتل‌های جزیره بیوک آدا را با توجه میزان هزینه‌ای که برای این سفر در نظر گرفته‌اید، را بررسی کنید. در هتل‌های جزیره بیوک آدا اوقاتی خوشی را تجربه کنید. از هتل‌های زیبا و با شکوه گرفته تا هتل‌های نه چندان بزرگی که با سلیقه خاصی تزئین شده و چشم انداز خوبی از جزیره را به شما هدیه می‌کنند. در هتل‌های جزیره بیوک آدا می‌توانید بعضی از این امکانات را داشته باشید و حسابی خوش بگذرانید: کافه، رستوران، استخر، امکان اجاره دوچرخه، امکان استفاده از وسایل ماهیگیری و...

چطور در بیوک آدا بیشتر خوش بگذرانیم؟

آب و هوا خوش در جزیره بیوک آدا

جزیره بیوک آدا را معمولا در فصل تابستان به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند. این انتخاب بسیار به‌جاست. به دلیل این‌که در فصل تابستان معمولا در جزیره‌ها یا مناطقی که کنار دریا هستند بیشتر می‌شود خوش گذراند. اما در بیوک آدا زمستانی هم می‌شود اوقات خوشی داشت. اما بیوک آدا در زمستان چطور است؟ در فصل زمستان جزیره بیوک آدا خیلی آرام و خلوت است. زیبایی و سرسبزی جزیره بیوک آدا در زمستان هم زیبا و تماشایی است. جنگل‌های کاج همیشه سرسبز جزیره بیوک آدا منظره چشم نوازی دارند. در فصل زمستان روزهای بارانی و برفی بیوک آدا کم نیستند. پس با امکانات کامل مثل پالتو، بارانی، کفش زمستانی و چتر به این جزیره سفر کنید. در روزهای برفی این جزیره خیلی زیبا و رویایی می‌شود. جنگل‌های کاج و گذرهای زیبای بیوک آدا پوشیده از برف می‌شوند. دیدن این مناظر با وجود سرمای هوا لذت‌بخش است. در روزهای برفی می‌توانید با همسفران خود در جزیره بیوک آدا برف بازی کنید و مسابقه ساختن آدم برفی راه بیندازید. پرندگان و مرغان دریایی دست دسته در روزهای برفی برای گرفتن غذا به زمین می‌نشینند. غذا دادن به آن‌ها را در روزهای برفی تجربه کنید. خصوصا اگر به همراه کودکان‌تان باشید به آن‌ها بیشتر خوش می‌گذرد.

چطور در بیوک آدا بیشتر خوش بگذرانیم؟

تفریحات آبی در جزیره بیوک آدا

اگر عاشق شنا و ورزش‌های آبی هستید، جزیره بیوک آدا بهترین گزینه برای سفر شماست. در کنار ساحل زیبای جزیره بیوک آدا می‌توانید حسابی خوش بگذرانید. از پرداختن به کدام تفریح در ساحل جزیره بیوک آدا لذت می‌برید؟ شنا، آفتاب گرفتن، موج سواری، ماهیگیری یا تماشای طلوع و غروب خورسید در بیوک آدا حال شما را خوب می‌کند؟

چطور در بیوک آدا بیشتر خوش بگذرانیم؟

گذری در تاریخ جزیره بیوک آدا

اگر علاقه‌مند به تاریخ و بناهای تاریخی هستید، حتما در بازدید از این بناها در بیوک آدا به شما خوش خواهد گذشت. از کلیساها و صومعه قدیمی گرفته تا خانه نویسنده معروف رِشات گول تِکین و یتیم خانه یونانی. همه جاذبه‌های تاریخی جزیره بیوک آدا هویت این جزیره زیبا را در خود پنهان دارند. در بازدید از آن‌ها با وقایع تاریخی، دین و فرهنگ مردم بیوک آدا بیشتر آشنا خواهید شد.

تفریح در پارک طبیعت جزیره بیوک آدا

پارک طبیعت بیوک آدا به پارک دیلبورنو بیوک آدا هم معروف است. این پارک دارای قسمت جنگلی و ساحلی است. قسمت جنگلی را معمولا برای پیاده روی و پیک نیک انتخاب می‌کنند. قسمت ساحلی پارک طبیت امکانات پلاژ را دارد. در قسمت‌های جنگلی و ساحلی پارک طبیعت می‌توانید حسابی خوش بگذرانید.

چطور در بیوک آدا بیشتر خوش بگذرانیم؟

اوقاتی خوش در رستوران‌ها و کافه‌های بیوک آدا

رستوران‌های خوب و متنوع جزیره بیوک آدا معروف هستند. در بهترین رستوران‌های بیوک آدا می‌توانید غذاهای دریایی، غذاهای محلی ترکی و غذاهای مدیترانه‌ای را سفارش دهید. البته غذاهای دیگر کشورها مثل ایتالیا، مکزیک، ژاپن و چین نیز در منوی بعضی رستوران‌ها هست. اگر می‌خواهید میز مشرف به دریا یا میزی با چشم انداز جنگل نصیب شما شود حتما باید از قبل آن را رزرو کنید. بعد از گردشی فوق‌العاده در جزیره بیوک آدا نوشیدن چای یا قهوه ترک به همراه شیرینی‌های محلی خستگی شما را رفع می‌کند. در جزیره بیوک آدا خصوصا وقتی دسته جمعی به رستوران و کافه می‌روید خیلی به شما خوش خواهد گذشت.

چطور در بیوک آدا بیشتر خوش بگذرانیم؟



1398/05/26 | کد مطلب: 4604
چطور در بیوک آدا بیشتر خوش بگذرانیم؟
چطور در بیوک آدا بیشتر خوش بگذرانیم؟ مریم نیساری
چطور در بیوک آدا بیشتر خوش بگذرانیم؟

کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری علاقمند به پژوهش در حوزه مباحث شهر، میراث فرهنگی و گردشگری


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟