علاقه ویژه قلعه نویی به جذب دو ستاره استقلالی !


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیمی هست که در ایران امید ابراهیمی و نورافکن را نخواهد؟ نوشته علاقه ویژه قلعه نویی به جذب دو ستاره استقلالی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

علاقه ویژه قلعه نویی به جذب دو ستاره استقلالی !

امیر قلعه‌نویی : امید ابراهیمی و نورافکن را را می‌خواهم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۶:۴۸
علاقه ویژه قلعه نویی به جذب دو ستاره استقلالی !

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیمی هست که در ایران امید ابراهیمی و نورافکن را نخواهد؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «ورزش مردم» درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان و اینکه او در ۶ سال گذشته جام نیاورده و اهمیت کار در سپاهان گفت:

جام‌هایی که آوردیم حاصل کار گروهی و دسته‌جمعی بوده است. هر چقدر که شما می‌گویید سپاهان مهم است به همان اندازه به ما می‌تازند.

امیر قلعه‌نویی افزود:

سخت‌گیری‌هایی که الان وجود دارد را ۱۰ سال پیش گفته و اعلام کرده بودم تا زیرساخت‌هایمان را درست نکنیم فوتبال‌مان پیشرفت نمی‌کند ولی دوستان از من ایراد گرفتند. خداراشکر بعد از چند سال مشخص شد حرف‌های ما درست بود. این کارها یک پروسه زمان‌بندی خوب می‌خواهد و ظرف ۲ ماه نمی‌توان با یک کار عجله‌ای همه چیز را درست کرد. تیم‌های فولاد خوزستان و ماشین‌سازی زمین‌های خوبی دارند و ما باید به سمتی برویم که فوتبال‌مان براساس زیرساخت‌ها پیشرفت کند و امیدوارم این کارها ادامه پیدا کند و مقطعی نباشد. می‌گویند یکسری از این کارها برای ورود خانم‌ها است و انشالله که این‌طور نباشد و فقط برای فوتبال باشد.

وی گفت:

در یارگیری سعی کردیم که یک تیم سایه داشته باشیم، کاری که برای استقلال و تراکتورسازی و سپاهان پیش از این انجام داده بودیم. همین کار را هم در سپاهان امسال انجام دادیم و معدل سنی تیم را پایین آوردیم. قرارداد بازیکنان را ۳ ساله کردیم و تیمی هستیم که حداقل ۴-۵ سال آینده دارد. سپاهان امسال با کیفیت‌تر است و بازیکنانی که جذب کردیم نقاط ضعف ما را پوشش می‌دهند.

امیر قلعه‌نویی درباره احتمال جذب نورافکن و ابراهیمی عنوان کرد:

هر مربی و هر تیمی دوست دارد چنین بازیکنان با کیفیتی داشته باشد. تیمی هست که در ایران امید ابراهیمی و نورافکن را نخواهد؟ این دو، بازیکن من بودند. امید نورافکن را از جوانان و ابراهیمی را هم از شهرداری بندرعباس آوردم. دنبال برنامه‌های خودمان هستیم و باشگاه هم پیگیری می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که در زمان انتخاب سرمربی استقلال، جزو گزینه‌های این تیم بوده است، تصریح کرد:

اصلا چنین چیزی نبود. من استقلال را دوست دارم، در سپاهان راحت هستم و از طرفداران این تیم تشکر می‌کنم. اگر پیشنهادی هم بوده، یقینا من دوست داشتم در سپاهان بمانم چون نهالی را که کاشتم امسال می‌خواهم برداشت کنم.

امیر قلعه‌نویی در مورد محرومیتش در هفته اول لیگ برتر خاطرنشان کرد:

واقعا برای من جای تعجب دارد. از آقای اسماعیل حسن‌زاده می‌خواهم که خودش را جای من و خانواده‌ام بگذارد، وقتی ۱۰۰ هزار نفر فحاشی کردند، من خویشتن‌داری کردم و عکس‌العملی نشان ندادم. چرا باید محروم و ۴۰ میلیون جریمه شوم؟ این کارها جز حب و بغض نیست. ما در آیین‌نامه هم داریم که قبل از صدور رای، یا شفاهی یا کتبی باید دفاعیات طرف مقابل را بشنوید. در هیچ کدام از این حکم‌ها این قانون رعایت نشده است. آقای حسن‌زاده! اگر حب و بغضی با بنده دارید سر تیم من خالی نکنید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد:

وقتی سیاوش یزدانی مصاحبه می‌کند به فاصله یک ساعت محروم می‌شود. آیا برای بازیکنان دیگر هم این اتفاق افتاد؟ از کمیته داوران و آقای ممبینی تشکر می‌کنم که جلساتی با باشگاه‌ها گذاشتند و قوانین جدید داوری را اعلام کردند. انشالله در لیگ امسال حب و بغض نباشد و همه را به یک چشم ببینند، احکام بالادستی نباشد و لیگ خوبی داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید