برپایی جشن بزرگ قرآن و ولایت در حرم کریمه اهل‌بیت(س)


برپایی جشن بزرگ قرآن و ولایت در حرم کریمه اهل‌بیت(س)

مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان بانوی کرامت از برگزاری جشن بزرگ قرآن و ولایت با محوریت نشر معارف نهج‌البلاغه در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام سید احمد مشرف با بیان اینکه جشن بزرگ قرآن و ولایت با محوریت نشر معارف نهج‌البلاغه در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می شود، بیان کرد: این جشن از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) و برای فراگیران نوجوان و جوان مرکز قرآن و حدیث و زائران کریمه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تعظیم شعائر الهی و بزرگداشت عید ولایت، ایجاد انس و آشنایی فراگیران و زائران با فوائد و آثار پذیرش ولایت اهل‌بیت(ع)، آشنایی با نهج البلاغه و ارائه سیر مطالعاتی نهج البلاغه با ادبیات نوجوان و جوان و تعمیق و توسعه معرفت فراگیران نسبت به اهل‌بیت(ع) از اهداف برپایی این جشن است.

مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان بانوی کرامت لزوم آشنایی فراگیران با اعیاد بزرگ اسلام ناب محمدی صلی‌الله‌علیه‌وآله و وسعت بینش نسبت به ایام الهی را از ضرورت های برگزاری این جشن برشمرد و افزود: آشناشدن فراگیران با ایام‌الله و رشد معرفتی قرآن آموزان با آشناشدن به جایگاه ولایت در ساختار دین برخی از فواید جشن بزرگ قرآن و ولایت است.

وی با بیان این‌که این جشن بزرگ روز یکشنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در شبستان نجمه‌خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار می‌شود، ادامه داد: قرائت قرآن کریم، دکلمه خوانی، سخنرانی چندرسانه‌ای با موضوع آثار ولایت پذیری، مدح خوانی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز طرح مطالعاتی آخرین پیامِ آخرین «پیام» «بَر» به قید قرعه بخشی از برنامه های این جشن خواهند بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد