بدون غدیر شیعه و تشیع بی‌معنی است


بدون غدیر شیعه و تشیع بی‌معنی است

تبریز- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه، غدیر را رمز پایداری، تلاش و کوشش عاشقان خدا و علت العلل جاودانگی رسالت پیامبر(ص) دانست و اظهار کرد: بدون غدیر، شیعه و تشیع بی‌معناست و در ایام غدیر همه باید میدان دار جشن‌های غدیر بوده و برنامه ‌ریزی‌های بهتری برای گرامیداشت این ایام داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد روز شنبه در جمع صدها نفری بسیجیان با اشاره به پیوستگی و ارتباط تنگاتنگ غدیر و عاشورا، گفت: غفلت از مسئله غدیر موجب غفلت از عاشورا خواهد شد.

وی، ولایت را نور و رابطه ای بین خدا و مخلوق و واسطه فیض الهی دانست و افزود: نور ولایت، اولین مخلوق الهی است و در عید غدیر، به صورت جامع تلألو یافته است و تمامی رحمت، برکات و عنایات پروردگار به برکت همین نور بر مردم نازل می شود و مردم باید قدر نعمت ولایت را بدانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، بیان مسئله ولایت را عامل تکمیل تلاش چندین ساله و خون دلهای پیامبر(ص) عنوان کرد و با بیان اینکه دولت و حکومت پیامبر(ص)، امیرالمومنین(ع) و حضرات معصومین(ع) باید در سطح جهان الگوسازی شود، اظهار کرد: نمونه موفق این الگوسازی، انقلاب اسلامی است که با مدیریت بی نظیر رهبری جامع الشرایط، عادل، آگاه، دشمن شناس و دشمن ستیز، در برابر تمامی توطئه ها و تحریم ها و براندازی ها توانسته است مقتدرانه بایستد و بهترین حاکمیت جهان شود.

حجت الاسلام امیرنژاد تاکید کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه، استمراری از حکومت معصومین(ع) می باشد و با سکانداری بی نظیر رهبری فرزانه، توانسته است پوزه استکبار را بر زمین مالیده و همه قدرتهای استکباری را خوار و زبون کند و آنان را از رسیدن به اهدافشان ناامید کند.

آیین گرامیداشت دهه غدیر با شرکت بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان در مسجد جامع شهرستان میانه برگزار شد.

۷۲۳۱/۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج