ویدئویی جنجالی از برخورد شهروند آمریکایی با دو ایرانی


ویدئویی از لحظه حمله مرد آمریکایی به دو ایرانی در دبی را مشاهده می‌کنید که با غافلگیری او خاتمه یافت.

ویدئویی جنجالی از برخورد شهروند آمریکایی با دو ایرانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعتی پیش ویدئویی در فضای مجازی دست به دست شده است که واکنش گسترده کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته، گرچه برخی از کاربران فضای مجازی معتقد هستند این ویدئو قدیمی است اما به هر حال این ویدئو یکی از پربازدیدترین ویدئوهای فضای مجازی در چند ساعت گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اذعان توریست آمریکایی درباره ایران؛ «مرگ بر آمریکا» به معنای نفرت از مردم آمریکا نیست +فیلم

همزمان با انتشار این ویدئو در فضای مجازی در توضیح آن عنوان شده است: "مرد شلوارک پوش حاضر در این ویدئو شهروندی آمریکایی است که به شدت عصبانی بوده و حالت طبیعی ندارد، به سمت صاحبان رستوران کباب ترکی که دو ایرانی مقیم دبی هستند، حمله ور شده است. او در مقابل یکی از مردان ایرانی حاضر در این رستوران با کلمات رکیکی فریاد می‌زند و خطاب به او و همکارانش می‌گوید که فورا خلیج فارس را ترک کنند و به ایران بازگردند."

به دنبال این برخورد خشن، یکی از مردان ایرانی حاضر در صحنه که از لحن صحبت مرد مهاجم در مقابل مشتریانش به شدت عصبانی شده است با کمک همکار خود به سمت این مرد انگلیسی‌زبان حمله‌ور می‌شود و با ضرب و شتم و فریاد برسر او در نهایت فرد مهاجم را از مغازه بیرون می‌کنند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از این برخورد و درگیری که یکی از پربازدیدترین ویدئوهای فضای مجازی در ساعت‌های گذشته بوده است را می‌بینید:

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی