ثبت بیش از چهارهزار برنامه اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد


ثبت بیش از چهارهزار برنامه اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد

حجت الاسلام علیخانی از ثبت بیش از چهارهزار برنامه اوقات فراغت به همت پایگاه های فراغتی مساجد مازندران در سامانه بچه های مسجد خبر داد و گفت: بیش از یکهزار کانون فرهنگی هنری در مساجد این استان، فعالیت دارند.

حجت الاسلام «محمود علیخانی»، امروز (شنبه 26مرداد ماه) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با اشاره به ثبت چهار هزار و ۷۱۴ برنامه اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد، گفت: فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد مازندران در حیطه های گسترده و با برنامه های متنوع برای سنین مختلف با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» در شش محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت های اجتماعی در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مازندران، حضور پررنگ و استقبال جوانان و نوجوانان از این فعالیت ها را کم نظیر و چشمگیر دانست و اظهار کرد: در فعالیت های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان با شرکت در برنامه های مختلف، اطلاعات و تجربیات لازم در خصوص بخش های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سبک زندگی، ورزشی و ... را فرا می گیرند.

وی بیان کرد: برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی یکی از بخش های مهم فعالیت های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در تابستان سال جاری است تا علاقه مندان با شرکت در این اردوها به صورت چهره به چهره و از نزدیک با آفریده های خدا، آشنا شوند.

حجت الاسلام علیخانی، کلاس های قرآنی، محاسبات ذهنی ریاضی با استفاده از چرتکه، خوشنویسی، نقاشی، طراحی، مشاوره خانواده، طب سنتی، پرورش قارچ، خیاطی، گل های زینتی، رایانه، هلال احمر، آتش نشانی، خیاطی، گلدوزی، مداحی، شعر، کلاس آموزش خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فوتبال، شنا، والیبال، رزمی، بازی های بومی محلی و اردوهای سیاحتی زیارتی را از جمله فعالیت های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران برشمرد و یادآور شد: یکهزار و 160 کانون مساجد در این استان، فعالیت دارند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران