برگزاری جشن غدیر به میزبانی سادات


برگزاری جشن غدیر به میزبانی سادات

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی، گفت: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، مجمع سادات شهرستان جیرفت در نظر دارد جشن بزرگ عید غدیر خم را در شهر درب بهشت و در جوار آستان امام زاده سلطان سید احمد، برگزار کند.

حجت الاسلام « سید مصطفی حسینی »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: در حدیثی پیامبر اکرم(ص) فرمود: هر کس پیشی گرفته بگوئید برگردد و هر کسی عقب مانده است خودش را برساند، این پیامی است برای مسلمین که همراه ولایت باشید نه یک قدم عقب تر و نه یک گام جلوتر.
عضو مجمع سادات شهرستان جیرفت، بیان داشت: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، مجمع سادات شهرستان جیرفت در نظر دارد جشن بزرگ عید غدیر خم را در شهر درب بهشت و در جوار آستان امام زاده سلطان سید احمد، برگزار کند.
وی، اضافه کرد: این جشن برای دومین سال متوالی است که در شهر درب بهشت برگزار می شود.
حجت الاسلام حسینی، عنوان داشت: شروع این مراسم با حرکت کاروان غدیر و حاملان پرچم مطهر حرم علوی و راس ساعت ۱۶ و سی دقیقه از میدان امام حسین علیه السلام در وردی شهر درب بهشت به سمت آستان امام زاده سلطان سید احمد است.
این عضو مجمع سادات شهرستان جیرفت، افزود: سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید علی حسینی، پرده خوانی غدیر، نور افشانی آسمان و راه اندازی ایستگاه صلواتی از سایر برنامه های این جشن است.
گفتنی است؛ مجمع سادات شهرستان جیرفت که به پیشنهاد امام جمعه این شهر راه اندازی شده است تاکنون با کمک سادات این شهرستان ۲ سال متوالی است که مراسم سوگواری ظهر روز شهادت حضرت زهرا(س) به همراه سفره نذری برگزار می کند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...