تلاش مسئولان و پیمانکار جهت افتتاح قطعه آزادراه تهران- شمال طی چند ماه آینده


تلاش  مسئولان و پیمانکار جهت افتتاح قطعه آزادراه تهران- شمال طی چند ماه آینده

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: علی‌رغم حجم وسیع پروژه آزادراه تهران-شمال، به ویژه در قطعه یک، روند کار سرعت بسیار خوبی پیدا کرده و مسئولان و پیمانکار مربوطه به جد درصدد بهره‌برداری از قطعه یک این آزادراه طی چند ماه آینده هستند.

به گزارش ایسنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از قطعه یک آزادراه تهران-شمال با اشاره به اهمیت این پروژه در سطح ملی و به ویژه برای گره گشایی از بار ترافیک ورودی استان، افزود: بر روند این پروژه مهم از سوی مسئولان ملی توجه و نظارت ویژه‌ای وجود دارد .

وی ادامه داد: در سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبار و بودجه ویژه‌ای تخصیص یافت که روند پروژه را به شکل محسوسی تسریع کرد .

شهبازی گره گشایی از ترافیک البرز از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهوری و سایر مسئولان ملی است، گفت: اتخاذ تدابیری برای سفری ایمن و در کمال آرامش از محورهای پرتردد البرز مد نظر است .

وی افزود: علی رغم حجم وسیع این پروژه به ویژه در قطعه یک، روند کار سرعت بسیار خوبی داشته و مسئولان و پیمانکار مربوطه به جد درصدد بهره برداری از قطعه یک این آزادراه طی چند ماه آینده هستند .

استاندار البرز اضافه کرد: قطعه یک این پروژه بسیار مهم که به دست توانمند فرزندان ایران اسلامی در حال به سرانجام رسیدن است، 30 درصد از مشکلات ترافیک ورودی کرج را رفع می‌کند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است