معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه همه کارگزاران نظام باید جانب مردم را بدارند، گفت: در نگاه امام علی مسوولان باید بروی مردم احترام و ارزش قائل بوده و برای عاقبتشان تلاش کنند و نگویند که ما به آخرتشان بی‌ توجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای ، دادستان کل کشور قبل از ظهر امروز (26 مرداد) در مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه گیلان مجاهدان را در خود دارد که در تاریخ انقلاب و ایران می‌درخشند، گفت: گیلان پیش از انقلاب سربازانی همچون میرزا کوچک خان و بعد از انقلاب سرداران و عارفان، فقیهان و بزرگان عالی‌مرتبه‌ای دارد.

وی با اشاره به شرافت ماه ذی‌حجه و قرار گرفتن عید غدیر در آن افزود: حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام نسبت به حفظ بیت‌المال بسیار حساس بودند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه همه کارگزاران نظام باید جانب مردم را بدارند، افزود: در نگاه امام علی علیه‌السلام مسؤولان باید بروی مردم احترام و ارزش قائل بوده و برای عاقبتشان تلاش کنند و نگویند که ما به آخرتشان بی‌توجه هستیم.

دادستان کل کشور با تأکید بر سفارش حضرت علی علیه‌السلام نسبت به تأمین امنیت مردم گفت: کسانی که نظم عمومی را مخدوش می‌کنند باید با آن‌ها با قاطعیت برخورد کرد و نباید در برابر افراد یاغی نگاه رحمانه داشت.

این خبر تکمیل می‌شود ...