490 فقره تسهیلات مسکن روستایی مراغه ابلاغ شد


490 فقره تسهیلات مسکن روستایی مراغه ابلاغ شد

مراغه - ایرنا - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه گفت: 490 فقره تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی به بانک‌های عامل شهرستان ابلاغ شده است.

محمد مقتومی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم امسال شهرستان از طرح ویژه مسکن روستایی، ساخت یک هزار واحد مسکن و پرداخت ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات است و در این راستا و از اول تیرماه سالجاری تاکنون ۴۹۰ فقره از این تسهیلات ابلاغ شده است.
وی افزود: از ۴۹۰ فقره تسهیلات ابلاغی ۲۶۲ فقره به بانک های عامل معرفی شده و از این تعداد ۱۱۵ فقره منجر به امضا قرارداد و آغاز عملیات ساختمانی شده است.

مقتومی گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این تعداد واحد از محل اعتبارات ملی است.
وی اضافه کرد: توجه به بحث مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی از دیگر برنامه‌هایی است که در اولویت بنیاد قرار داشته و در روستاهای شهرستان در حال اجراست.
وی گفت: توجه به روستاها و عمران و آبادانی مناطق روستایی از وظایف بنیاد مسکن شهرستان بوده که در شهرستان مراغه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مجموعه دولت شاهد رشد و توسعه روز افزون آن‌ها هستیم.
شهرستان مراغه از ۲ بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجو است.
این شهرستان با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
۳۰۷۷/۹۸۸۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان